Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (849)
Beoordelingen filteren
849 resultaten
Waardering van reizigers
243
320
192
68
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
243
320
192
68
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 849 beoordelingen
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit was een vergissing....op rondreis in Noorwegen waar je keer op keer te maken hebt met een hoge gastvrijheid moet je nadien niet in dit hotel logeren. Personeel doet zijn job maar niet meer dan dat. Onze kamer had bijvoorbeeld een zetel met een versleten/ gescheurde armleuning. Het meubilair en tapijt toonden meerdere tekens van slijtage. Matrassen waren veel te zacht en uit vorm....Totaal ongepast in een scandic maar er kon niets aan gedaan worden.
Inkomhal is ok net als het ontbijtbuffet.
Niettemin, dit hotel is zeer onpersoonlijk en aan een flinke opknapbeurt toe.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank yannickdominique
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Dit hotel ligt midden in het centrum aan de haven. Je hebt een prachtig uitzicht vanuit het restaurant. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Ook de kamers zijn prima. Je kunt van hieruit makkelijk te voet de hele stad verkennen.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank Oase2013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2016

Binnenkomen was niet simpel, maar dat lag niet aan de receptioniste, die had problemen met een arrogante Nederlandse reisleider. Hij eiste voor iedereen een kamer met zeezicht, daar betaal je voor. De receptioniste bleef uiterst kalm en beleefd.
Zelf wilde ik geen Nederlands meer spreken.
Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een kamer met zeezicht. Een ruime kamer met salon, dat een beetje ongelukkig staat met rug naar tv.
Kamer picobello in orde, ontbijt af, schotels die leeg zijn, worden direct bijgevuld.

Kamertip: Een kamer zo dicht mogelijk aan het water, al dan niet met zeezicht.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank vee132014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Silje Viken S, General Manager van Scandic Alesund, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016
Google-vertaling

Dear Guest.

Thank you so much for you kind review, we really appreciated it.
I am so happy to hear that you had a great stay with us.

Whising you a wonderful summer, and hope to see you here again soon.

Best regard Silje

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juni 2016

Boek vooral een kamer met zeezicht, dat is echt de moeite waard. Wij kregen zelfs een upgrade naar een junior suite. Genoten van het prachtige uitzicht op zee en de zonsondergang - dat hebben andere hotels in Alesund niet. Comfortabele kamer. Gebouw is wat gedateerd met veel kunststof. Ontbijt is uitgebreid en heerlijk.

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Pauline63NL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 april 2016 via mobiele applicatie

Een mooi hotel gelegen aan het water met een schitterend uitzicht .mooie ruime kamers en een erg goede en vriendelijke bediening en service en heerlijk eten.en dat allemaal voor een redelijke prijs .hotel verbinding met airport gratis geregeld .

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank BrianF1971
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Silje Viken S, General Manager van Scandic Alesund, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2016
Google-vertaling

Dear Guest.

I pleases us to hear that you had a nice stay at our lovely hotel, and that you got to enjoyed the food and the service. :-)

Hope to see you here again soon.

Best regards Silje Viken Skarlund

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken