Beoordeeld op 1 oktober 2017

Dit hotel ligt midden in het centrum aan de haven. Je hebt een prachtig uitzicht vanuit het restaurant. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Ook de kamers zijn prima. Je kunt van hieruit makkelijk te voet de hele stad verkennen.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 27 juni 2016

Binnenkomen was niet simpel, maar dat lag niet aan de receptioniste, die had problemen met een arrogante Nederlandse reisleider. Hij eiste voor iedereen een kamer met zeezicht, daar betaal je voor. De receptioniste bleef uiterst kalm en beleefd.
Zelf wilde ik geen Nederlands meer spreken.
Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een kamer met zeezicht. Een ruime kamer met salon, dat een beetje ongelukkig staat met rug naar tv.
Kamer picobello in orde, ontbijt af, schotels die leeg zijn, worden direct bijgevuld.

Kamertip: Een kamer zo dicht mogelijk aan het water, al dan niet met zeezicht.
Datum van verblijf: juni 2016
Silje Viken S, General Manager van Scandic Alesund, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016

Dear Guest.

Thank you so much for you kind review, we really appreciated it.
I am so happy to hear that you had a great stay with us.

Whising you a wonderful summer, and hope to see you here again soon.

Best regard Silje

Beoordeeld op 9 juni 2016

Boek vooral een kamer met zeezicht, dat is echt de moeite waard. Wij kregen zelfs een upgrade naar een junior suite. Genoten van het prachtige uitzicht op zee en de zonsondergang - dat hebben andere hotels in Alesund niet. Comfortabele kamer. Gebouw is wat gedateerd met veel kunststof. Ontbijt is uitgebreid en heerlijk.

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 11 april 2016 via mobiele applicatie

Een mooi hotel gelegen aan het water met een schitterend uitzicht .mooie ruime kamers en een erg goede en vriendelijke bediening en service en heerlijk eten.en dat allemaal voor een redelijke prijs .hotel verbinding met airport gratis geregeld .

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Silje Viken S, General Manager van Scandic Alesund, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2016

Dear Guest.

I pleases us to hear that you had a nice stay at our lovely hotel, and that you got to enjoyed the food and the service. :-)

Hope to see you here again soon.

Best regards Silje Viken Skarlund

Beoordeeld op 1 september 2015 via mobiele applicatie

Bij het inchecken hadden we een standaard kamer met geen uitzicht (op straat). Bij de vraag naar een kamer met uitzicht kregen we deze met bijbetaling (superior room). En wat een uitzicht! In de erker stond een zitje met twee gemakkelijke stoelen en een tafel. We hebben hier heerlijk gezeten en over de fjord uitgekeken. Zonsondergang en zonsopgang. Fantastisch!
Kamer was prima in orde en schoon. Koffie en thee faciliteiten op de kamer, dus alles voorhanden.
Het ontbijt liet niets te wensen over, vlees, kaas, vis ei, gebakken aardappels, gebakken ei en bacon, worstjes, gekookte eieren, cereals en yoghurts, div. broden en knackers, ook glutenvrij. En ik vergeet vast nog zaken.
Meer dan overcompleet. Prima plek om te verblijven.

Enige vreemde voor ons dan; de meeste restaurants in Alesund waren op zondag gesloten. Ook in het hotel. Omdat er buffet werd bereid kregen we de mogelijkheid im aan te schuiven bij het buffet. Dus allervriendelijkst.

Datum van verblijf: september 2015
Silje Viken S, General Manager van Scandic Alesund, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2015

Dear Guest.

Thank you so much for taking the time to write us a review. I am happy to hear that you appreciated the beautiful view in our room.

I hope to hear you here again soon.