“Goed visrestaurant”

Fish Me
Geclassificeerd als nr. 113 van 429 Restaurants in Bergen
Keukens: Vis en zeevruchten, Noors, Scandinavisch
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Direct aan de waterkant met groot terras gelegen restaurant. Je loopt er vanuit de kade met de bekende kleurige houten huizen naar toe. Daarbij passeer je de stalletjes met streetfood; vooral veel vis, grote krabben en kreeften en garnalen. Er is placering; je krijgt een tafel toegewezen. De kaart beidt voldoende keuze, waarbij visgerechten natuurlijk overhand hebben. Het restaurant deelt de keuken met het naastgelegen restaurant; beide lijken verschillende restaurants te zijn. Aan te bevelen is de Teriyaki Salmon en de Whale Steak; een steak van walvis die uitziet als een biefstuk steak. De smaak is prima. De dessert kaart biedt beperkte keuze. Het chocolade fondant is machtig, de creme brulle is wat vlak van smaak.

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier eet je verse vis. De menukaart is uitgebreid en je zit lekker buiten maar toch beschut. En dat is fijn want Bergen is wispelturig qua weer. Het is wel toeristisch, maar ik was zelf ook toerist. Je kijkt uit over de haven, maar mijn bord met verse vis was interessanter. Nadeel, er zijn toiletten maar niet direct bij het restaurant en je moet betalen met een creditcard. Erg omslachtig.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer van de locatie is uitnodigend. Het is wel heel toeristisch maar dat moet kunnen. De zitplaatsen zijn beperkt en niet te ruim. De bediening ging vlot. Alle diensters waren buitenlandse studenten die je in het Engels en in in ons geval zelfs in het Frans (de studente kwam uit Pau) bedienen. We kozen deels voor wat fishnuggets met frieten (die niet kunnen tippen aan onze Belgische), voor een prawns chili (een vis-spies) en teriaky salmon: een zeer lekkere zalmschotel met een zachte zoetzure saus, krokante groentjes en rijst. De rekening was niet overdreven maar 25% taks is zeker niet "Bourgondisch". Het eten was lekker.

18 augustus 2017 beoordeeld

we hebben bijna een uur moeten wachten op 3 burgers en een garnalen salade. De garnalen waren bevroren en de patat koud. waardeloos.

26 juli 2017 beoordeeld

Dit is een supertoeristisch, druk bezocht restaurant... dus we waren er eerst niet gerust in.
Zeer lang moeten wachten op onze drankjes.... de bediening was wat chaotisch.
Gekozen voor luxe zeevruchtenschotel en .... die was lekker.
Kostte zo'n 50 Euro.

Reizigers die Fish Me bekeken, bekeken ook

In Fish Me geweest? Deel je ervaringen!