“Snap de hype niet zo hierom.”
Beoordeling van Werf van Bryggen Hanseatic

Vanaf
Segway Night Tour of Bergen
Geclassificeerd als nr. 7 van 95 dingen om te doen in Bergen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap niet de hype om deze huisjes. Architectuur is als een schuurtje. En ja ze zijn in kleurtjes maar kleurige huisjes heb je echt letterlijk overal ter wereld. Het zit dicht bij håkonshallen die vond ik veel mooier en interessanter om te zien.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fraaie verzameling houten huizen. Geeft toch een indruk zoals het vroeger geweest moet zijn, als je door de smalle steegjes loopt.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De werf is denken wij het leukste stukje van Bergen.
Wij hadden echt pech de hele dag in de regen en dan ook nog op zondag! Alles is er gesloten behalve de toeristische winkeltjes.
De werf doet gezellige aan met haar gekleurde huisjes.
Zeker de moeite waard om ook achter de werf te gaan kijken met de kleine straatjes.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Charmant stukje Bergen. Zéér toeristisch maar geeft wel romantisch beeld van oude stad. Loop vooral ook achterlangs door via Lille Øvregaten en steek door naar Marken en Kaigaten op weg naar de musea van Kode.

Bekijk meer beoordelingen
25 september 2017 beoordeeld

Deze prachtig gekleurde charmante houten huisjes zijn het beeld van Bergen maar Bryggen is meer dan deze huisjes langs de kade, achter deze houten huisjes vindt ge een doolhof van kleine steegjes ,met trapjes op en
kleine pleintje.Ga zeker hier op ontdekkingstocht.

Reizigers die Werf van Bryggen Hanseatic bekeken, bekeken ook

In Werf van Bryggen Hanseatic geweest? Deel je ervaringen!