Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is helemaal zoek bij dit hotel. Erg basic allemaal maar vooral ontbijt is niet goed (genoeg). Verder slechte matrassen in tweepersoonsbed waardoor je waterbed gevoel hebt. Ongelukkig ook nog vals brand alarm meegemaakt maar dat is wellicht hotel niet aan te rekenen. Al met al weinig bevredigend verblijf geweest.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 25 september 2017

Dit prachtige hotel is prima gelegen ,nabij Bryggen de schilderachtige huisjes aan de kade, ruime en rustige en grote kamers voorzien van alle modern comfort.
Alles baadt in marinestijl, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verbleef: oktober 2016
Beathe K, General Manager van First Hotel Marin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Dear Martine,

Thank you very much for your positive feedback regarding your stay at First Hotel Marin.

I am happy to hear that you enjoyed your stay and felt well taken care of by our staff during your stay with us.

I look forward to wish you welcome back to First Hotel Marin.

Kind regards from
Beathe Knudstad-Lopez
General Manager

Beoordeeld op 15 mei 2017 via mobiele applicatie

Goede deal gevonden via Secret Escapes om het toch wel dure Bergen te bezoeken. Het hotel zag dit duidelijk anders; van het speciale verzoek (2maanden vooraf verzonden) om een dubbel bed kwam niets in huis: indien geboekt via S.E. kan je geen kamer met dubbel bed krijgen. Dit vooraf communiceren nav mijn vraag blijkbaar ook niet. We zijn geeindigd in een weliswaar ruime kamer, naast de lift met venster op een binnenkoertje, waar duidelijk ook de keukenuitlaat op uitkomt. Het ontbijt viel eigenlijk ook wel tegen, veel keuze, maar niet echt gezellig.
Misschien zijn we wel verwend....

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 maart 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel.
Schoon, groot (genoeg) en vriendelijk personeel.
Hotel ligt op een prima locatie. Ontbijt is gevarieerd genoeg. Niets te klagen.
Als ik dan toch een min puntje moet geven, de Wifi viel weleens weg ;)

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 februari 2017 via mobiele applicatie

Na een tocht met de postboot was het goed om in een grote hotelkamer te kunnen slapen. Mooie schone kamer, goed ontbijt! Heerlijk rustig. Mooie omgeving en alle hoogtepunten van Bergen zijn vanaf het hotel goed lopend te doen. Aan te bevelen voor een paar dagen Bergen!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner