27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, haven, vismarkt, Floibanen en de bus of metro naar de luchthaven. Prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Het hotel oogt ietwat gedateerd. De eenpersoonskamer was wel heel erg klein en het zou fijn als er wat meer faciliteiten waren; zoals bijvoorbeeld een waterkoker, kledingkast en kluisje.

Verbleef: juni 2018, reisde alleen
Ine K, Front Office Manager van Augustin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2018

Beste Bart,

Bedankt voor uw opmerkingen, blij dat u tevreden bent over onze locatie en ontbijt. Als historisch hotel hebben onze kamers een enorm verschil in onze kamers, maar het is mogelijk om een ​​grotere kamer te reserveren en een waterkoker te lenen bij de receptie,

Beste wensen

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Trage service bij ontbijt
Tafels worden te traag proper gemaakt en opgeruimd
Personeel van de keuken ook niet echt vriendelijk
Toespijs lag te zweten of was aan het smelten
Kamers zijn wel zeer proper en een goede ligging voor een bezoekje aan het pittoreske Bergen

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 31 juli 2017

Beste Justine,
Dank u voor uw feedback. We zijn ervan overtuigd dat het tijdens het zomerseizoen een beetje druk kan zijn bij het ontbijt en hoop dat het uw verblijf niet teveel beïnvloedt.

Beste wensen
Ine Kongshavn

8 oktober 2016 beoordeeld

Locatie is perfect voor een bezoek aan de stad Bergen, vlak bij de haven en op loopafstand van alle vormen van vervoer.
Heel goede prijs. Kamers zijn netjes.
Ontbijtbuffet is prima. 's-Avonds wafels bakken in de lounge.

Kamertip: Kamers op 5e verdieping hebben zicht op de fjord.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
24 augustus 2016 beoordeeld

Een prima hotel om als uitvalsbasis te gebruiken wanneer je Bergen wilt verkennen. Kamers en bedden zijn in orde, en het ontbijt is geweldig. Zoveel keuze en zo'n goede kwaliteit! Bovendien is er in de lobby de gehele dag gratis verse koffie en vers fruit. Het personeel is erg gastvrij en vriendelijk. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 2 nachten in augustin doorgebracht. Het heeft een zeer centrale ligging tov het centrum en de haven. Het hotel ziet er iets oubollig uit, maar dit zorgt wel voor een huiselijke sfeer. Kamers zijn schoon en netjes en het ontbijt is goed waarbij alles netjes wordt aangevuld tot het laatste moment. Vriendelijk personeel wat erg behulpzaam is als je vragen hebt..

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner