Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt mooi centraal in de stad, op korte loopafstand van de bezienswaardigheden.
Prima WiFi. Redelijk ontbijt. Kamer zonder airco of fan (deze zomer kent een uitzonderlijke hittegolf, normaliter waarschijnlijk niet nodig). Geprobeerd om via open raam iets verfrissing te krijgen. Kamer is schoon.
Nadeel: onze kamer op de 2e etage keek uit op een binnenplaats, met volop draaiende airco units en stinkende afvalbakken. Om 5.30 werden enkele afvalbakken luidruchtig verplaatst.
Simpele badkamer met douchekop met dun straaltje water. 1 douche schuifdeurtje ontbrak, waterballet.

Datum van verblijf: juli 2018
Marianne B K, Front Office Manager van Scandic Bergen City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Dear Marianne,

Thank you for your review and rating! It was sad to read about your room experience. It will certainly be looked into the matter of the trash cans outside and the matters regarding shower fascilities in the bath room. Nice to hear you enjoyed our location good and our breakfast reasonable.
Have a nice Summer and welcoem back!
Warm regards from all of us in Team Scandic Bergen City

Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Omgeving Bryggen was volgeboekt dus dit hotel geboekt (10 min lopen). Waarschijnlijk recentelijk gerenoveerd want zowel de centrale hal, de ontbijtzaal en de kamer oogden nieuw en modern. Kamer zelf niet echt groot en straatkant wat rumoerig maar prima geslapen op een goed bed en gedoucht onder een warme harde straal. Ontbijtbuffet gewoon prima. Hotel zelf vond ik wel wat prijzig maar in die week waren alle accomodaties duurder dan normaal

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Marianne B K, Front Office Manager van Scandic Bergen City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dear rdalebout,
Thank you so much for your review and rating :) These days, the prices may vary due to high season and few rooms for hire i Bergen. Yes, we are renovating and refurbishing. 83 rooms already finished and more to be done this fall. Within the next 2 years, all rooms and areas in need for this, will be as new :) Have a lovely Summer and welcome back! Warm regards from all of us in Team Scandic Bergen City

Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan de twee kanten van de straat. De inkomhal van het deel waar wij hebben overnacht gedurende 5 nachten heeft een stille "Belle Epoque" stijl. Vergulde balustrades, spiegels, marmeren vloer... De lift is iets nieuwer maar zeker niet hedendaags. De gangen idem. De kamers zijn groot en naargelang ze gerenoveerd werden verschillend, soms nog met tapijt andere met een laminaatvloer. Onze kamer op de 5de verdieping bood geen uitzicht, alleen op een binnenplaats en een kantoorgebouw. De kamers aan de voorzijde hadden dan weer last van straatlawaai. De badkamer was prima maar niet ruim. Geen bar. Het restaurant was gesloten. Op het ontbijt valt niet aan te merken. De ligging is prima.

Datum van verblijf: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 25 september 2017

Dear HDeWulf,
Thank you so muce for your review! We have given the details of need of renovation to our management team. A plan for renovation is in progress already. Have a nice day!
Kind regards, Marianne

Beoordeeld op 11 september 2017

Aan de buitenkant is het een redelijk mooi hotel tot je aan de receptie komt daar begint het al. Deze wat opfrissing nodig en dan spreken we nog niet van de liften uit 1985 al zouden die veel ouder kunnen zijn als je het mij vraagt. Zouden deze nog wel gebruikt mogen worden. Het hotel ziet er meer uit als een 2 sterren dan een 4 sterren. De gangen moeten dringend verfrist worden versleten tapijt, versleten deuren. Ik geef het toch nog een gemiddelde omdat onze kamer in orde was, proper en hele mooie ruime badkamer. De afknapper was de eerste avond daar werden we in een ander deel van het hotel gezet in een oude vervalen refter met moeite verlichting en buffet heel miniem. De 2de avond maakte het goed daar we dan in het goede eetgedeelte onze maaltijd konden nuttigen maar ook hier heel beperkt aanbod.

Datum van verblijf: augustus 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 12 september 2017

Dear Isa2013_13,

Thank you si much for your review! Our management are looking at a plan for renovation. We will bring your review forward to our management team. Have a nice Fall! Kind regards, Marianne

Beoordeeld op 6 september 2017

De kamers waren oud, oubollig en gedateerd, maar redelijk schoon. De gangen, schilderwerk, liften, vloeren ronduit smerig en vies.
Daarentegen was het ontbijt goed van kwaliteit. All-over waardering: niet goed en hier komen wij niet meer terug. Het hotel bestaat uit meerdere gedeelten, wellicht is een ander gebouw wel beter?

Kamertip: Vraag een kamer in het nieuwere gedeelte van het hotel
Datum van verblijf: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 7 september 2017

Dear John, Thank you so much for your review! We are sad to hear you did not enjoy your stay. Our management is going through our hotel for the need of renovation. They will be informed about your review also. Glad to hear you enjoyed our breakfast. Have a nice Fall! Kind regards, Marianne