Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.412)
Beoordelingen filteren
2.412 resultaten
Waardering van reizigers
749
1.052
425
127
59
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
749
1.052
425
127
59
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.412 beoordelingen
Beoordeeld op 18 juni 2018

Dit Hotel ligt in het historische centrum van Bergen, aan het water en Ryggen
De receptie keurig en behulpzaam, goed restaurant, prima ontbijt, prima ruime bar en terras.. De kamers zijn sober tenzij je een suite neemt. zelfs de business class rooms zijn vrij basic. wel goed bed gevulde minibar koffieaparaat , en goede wifi en access tot fitness. Er zijn speciale voorzieningen voor mindervaliden indien gewenst.
Badkamer klein maar keurig mini's netjes aangevuld. Housekeeping is flexibel.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank vetonthemove
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadBluRoyalBergen, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018
Google-vertaling

Dear vetonthemove,

I appreciate you taking the time to share your feedback after your visit.
On behalf of the entire staff here at the Radisson Blu I would like to thank you for staying with us when visiting Bergen.

Hope we’ll have the pleasure welcoming you back to our hotel in the future.

Best regards,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 maart 2018

Radisson Blu is een goed en net hotel aan de kade van Bryggen midden in het centrum van Bergen. De kamer is schoon en ze serveren heel goed ontbijt. Alle highlights zijn op loopafstand en de airportbus stopt voor de deur.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Fauziah H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadBluRoyalBergen, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2018
Google-vertaling

Dear Fauziah H,

Thank you for taking the time to share your feedback after your visit.

I am very glad to hear that you had a pleasant and comfortable stay here with us, and that you enjoyed our wonderful location here at Bryggen.
Also a great pleasure to hear that you had a good start in the morning with our Super Breakfast buffet :-)

I hope we´ll have the pleasure welcoming you again in the future, both here in Bergen or in one of our other Radisson Blu properties.


Best wishes,
Anne Line Hermansen
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

De kamerschikking is heel ongelukkig uitgewerkt. Er is geen kast, en geen ruimte of stoelen om je kleding te hangen. Verder is er slechts één stopcontact vrij aan het bed en één aan het bureautje. Niet echt handig als je smartphones wil opladen en ze tegelijkertijd toch dicht bij wil hebben.
Bedden zijn klein en smal.
Liftbediening met je kaart werkt eerder stroef.
Pluspuntje: vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank X5743MEmarcd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadBluRoyalBergen, Front Office Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017
Google-vertaling

Dear X5743MEmarcd,

Thank you for taking the time to give us your feedback after your stay with us, it's greatly appreciated.

I would like to profoundly apologize for the experience you have encountered with the amenities in the room while staying with us.

We do hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel or other Radisson Blu Hotels in the future.

Best regards,
Tina Toftevåg
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Fijne nacht, helemaal nieuw ingerichte familiekamer. Schoon, efficiënt, fijne badspullen, goede bedden. Sauna en stoombad op de 6e verdieping. Dat staat alleen nergens aangegeven. Geweldig diner in hip ingericht restaurant, met snelle aardige bediening. En luchthavenbus stopt voor de deur (30 minuten - 110 kronen) middenin bryggen, beroemde Unesco havenwijk.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Harmanna58
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadBluRoyalBergen, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2017
Google-vertaling

Dear Harmanna58,

Thank you for taking the time to give us your feedback after your stay, we greatly appreciate it.

It pleases me to read that you enjoyed your room and our location at wonderful Bryggen, it is also nice to read that you enjoyed restaurant 26 North.

I'm sorry to read that you feel that there is lack of information where to find the fitness center.
There is a blank button outside the elevator in each floor, and it says ''Fitness Center / Sauna'' there, but we should absolutely consider to have information about where to find it inside the elevator.
I will share your comment with our management and we will do our best to improve this information for our guests.

Hope to see you again here in Bergen, and in other Radisson properties.

Kind regards,
Anne Line H.
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

We hadden de Norway in a nutshell reis gemaakt vanuit Oslo en we verbleven voor 1 nacht in dit hotel. We waren erg moe en hongerig toen we aankwamen en nadat we onze spullen in de kamer hadden gelegd gingen we meteen eten. Het eten in het bijbehorende restaurant was erg lekker en het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was erg comfortabel. Na het eten wilde we even in de sauna en stoombad. Deze waren open tot 23:00. Waar de sauna en stoombad waren was erg onduidelijk en het personeel vertelde ons ook verschillende dingen. Nadat we het voor de tweede keer vroegen zei de dame van de receptie dat het op de 6de verdieping was. De enige lift met de 6de verdieping was de middelste en daar stond geen sauna of stoombad bij. Het zou wel in het informatieboekje staan zei ze.. Hoe moeten gasten weten waar de sauna en het stoombad is als het er niet duidelijk staat?

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank aurore1995
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadBluRoyalBergen, Public Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2017
Google-vertaling

Dear Aurore V,

Thank you for taking the time to give us your feedback after your stay with us, we greatly appreciate it.

I'm glad to read that you enjoyed your room, and the food in restaurant 26 North.
Also nice that you are mentioning the staff, we do our very best to make all our guests feel welcome during their stay. :-)

I'm sorry to read that you were having trouble finding the fitness center, and that you feel that it was well-informed where to find it.
Outside the elevator in each floor, there is a blank elevator button where it says ''Fitness Center / Sauna'' and if you press this button the correct elevator will come.
I will of course share your comments with our management, and see if there is something we can change.

Hope to see you again soon here in Bergen and in other Radisson properties.

Kind regards,
Anne Line H.
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken