“Prima!!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Beoordeeld als nr. 13 van 49 hotels in Bergen
9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op een prachtige lokatie. De kamers zijn niet groot, maar alles is er
- heerlijk bed
- raam kan open voor frisse lucht
- kluisje op kamer
- minibar
- grote tv
- fijne badkamer met föhn
- Wifi goed
- uitstekend ontbijtbuffet

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
RadBluRoyalBergen, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear Barbera,

Thank you for taking the time to write a review about our hotel, we greatly appreciate it.

I'm glad that you found our location good, our facilities and that you enjoyed our Super-Breakfast.

We hope that we'll get the opportunity to welcome you back in the near future!

Schrijf een beoordeling

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is centraal gelegen, maar volledig uitgewoond. We kregen een familiekamer die leek op een vergaderzaal met twee slaapbanken erin. Na een klacht een andere, ruimere kamer gekregen, maar die was echt aan renovatie of sloop toe. Op de gangen hangen de plafondplaten los en in de lift doen de knopjes het niet. Om maar een voorbeeld te noemen, want de lijst zou lang zijn. Begrijp niet dat een Internationale keten hier zijn naam aan verbindt. Het hotel is wel centraal gelegen, maar dat zijn andere hotels ook....

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een gezin van 6 naar dit hotel. Locatie is midden in het centrum en leuk.
Kamer was ronduit slecht, op de achtste verdieping in dit gedateerde hotel.
1 kleine badkamer en alles op elkaar gestapeld. Geen uitzicht ...
Er was een zwembad maar dan moet je door de gesloten disco en dan via allemaal achterdeuren kom je er dan.
Niet aan te raden dus !!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
23 juni 2016 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is goed, de kamer prima maar sinds24 april wordt er door het personeel gestaakt waardoor niet alle service wordt verleend. Niet vooraf geinformeerd door hotel en of booking office kan dat een probleem op gaan leveren. Jammer van dit gebrek aan duidelijkheid

Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
18 maart 2016 beoordeeld

Prima en degelijk hotel, zeer vriendelijke bediening. Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt, echt klasse.
Onder onze kamer bleek geoefend te worden door een band voor een feest de volgende avond. Zonder problemen werd het zeer vriendelijk omgeboekt. Top service.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
30 januari 2016 beoordeeld

Bij aankomst rond middernacht hadden we binnen 1 minuut onze kamersleutel. Binnen no-time stonden we in onze kamer. Het betrof een hoekkamer die redelijk ruim was. Alle faciliteiten waren aanwezig en de kamer zag er netjes uit. Het bed (queensize) was van goede kwaliteit en binnen de kortste keren sliepen we. We hebben elke morgen gebruik gemaakt van het ontbijt en dit was goed georganiseerd. Er was voldoende ruimte om te zitten en de keuze was voldoende. De prijs voor ontbijt zat in de kamerprijs dus ik kan moeilijk de prijs-kwaliteit van dit ontbijt beoordelen maar wij waren tevreden. Het hotel lag gunstig midden in Bryggen en op loopafstand van restaurants en bezienswaardigheden. De bushalte letterlijk voor de deur is daarnaast ook nog eens meegenomen. Bij een volgend bezoek aan Bergen zou ik weer voor dit hotel kiezen.

Kamertip: vraag voor een hoekkamer
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bergen bekeken
Clarion Hotel Admiral
First Hotel Marin
nr. 18 van 49 in Bergen
1.312 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Radisson Blu Royal Hotel, Bergen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Adres: Bryggen 5, Bergen 5003, Noorwegen
Telefoonnummer:
Locatie: Noorwegen > westelijke fjorden > Hordaland > Bergen > Vågen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 luxe hotel in Bergen
Nr. 6 familiehotel in Bergen
Nr. 7 zakenhotel in Bergen
Nr. 8 romantisch hotel in Bergen
Prijsklasse: € 108 - € 247 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Radisson Blu Royal Hotel, Bergen 4*
Aantal kamers: 342
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, Agoda, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Radisson Blu Royal Hotel, Bergen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen Hotel Bergen
Radisson Bergen
Bergen Radisson

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?