20 juni 2017 beoordeeld

Mooi gelegen hotel aan het water centrum Bergen. Wij boekten een superior kamer met zicht op de fjord. Het panorama op de houten huisjes aan de overkant is inderdaad mooi. Maar voor een kamer van deze prijsklasse (270€) mocht deze toch iets groter en luxueuzer zijn. Vrij kleine kamer met zeer beperkte badkamer met inloopdouche en wc. Receptiepersoneel zeer vriendelijk. Onderhoudspersoneel moet nog serieus bijgeschoold worden. Uitgebreid en mooi ontbijt. 3* omwille van de beperkte kwaliteits/prijs ratio.

Kamertip: Mooi zicht op superior kamers aan water
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
SolviSolmunde, Daglig leder van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Dear ChrisVanRoey!
Thank you for taking the time giving us your kind review!
We are so happy you enjoyed your stay with us, and that location, breakfast and service was to your satisfaction.
Regarding size of rooms, this varies, since the hotel is made out of two old warehouse buildings. For your next stay it is good to contact us upon arrival to make sure you get the room that is perfect for your needs.
We do hope to see you back with us again.

Best regards

7 mei 2017 beoordeeld

Heel Centraal gelegen, op loopafstand kan je alles bezoeken. Een uitzicht op de wijk Bryggen. vriendelijk en professioneel personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.
Kamers zijn niet al te groot maar alles is kraaknet.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
SolviSolmunde, Daglig leder van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Dear fbeck!
Thank you for taking the time giving us your kind review!
We are so happy you enjoyed your stay, and that you liked our breakfast!
We hope to see you back soon!

18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit kunst stad aan de fjord ligt dit geweldig hotel. Het hotel ligt aan het water. Vanaf onze hotel kamer hadden we een fantastisch zicht op de haven en de berg Flo. Het hotel is gezellig aangekleed en er heerst een zeer ontspannen sfeer. De hotel kamer zijn groot en zeer netjes. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het personeel is ook zeer gastvrij en behulpzaam. Kortom dit hotel is zeker een aanrader.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
SolviSolmunde, General Manager van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2016

Dear Derkver!
Thank you for taking the time giving us such a nice review! We are so happy you enjoyed your stay with us.
We do hope to see you back at a later occation!
Wishing you a Merry Christmas.

27 oktober 2016 beoordeeld

We hebben het in dit hotel perfect naar ons zin gehad.
Het personeel is zeer behulpzaam en service gericht, de sfeer is er uitstekend en het restaurant is gewoon goed.
De Bar gezellig en professioneel.
Het centraal gelegen hotel met uitzicht op de wijk Bryggen en op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

Kamertip: kamer met uitzicht op de wijk Bryggen
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
SolviSolmunde, Daglig leder van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear Pm R!
I would like to thank you so much for your very kind feedback! We are happy you enjoyed your stay!
We hope to see you back with us soon!

Best regards

6 september 2016 beoordeeld

Het hotel is centraal gelegen wat ideaal is om uitstappen te doen. We verbleven er 1 nacht in een standaard kamer met minibar en ruime badkamer. Alles heel netjes en verzorgd. Uitgebreid ontbijtbuffet...Gezellige lobby waar men als gasten gratis koffie/thee of water kon nemen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Renate Christin G, Manager van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear Viviane S

Thank you for taking the time to give us such a wonderful feedback.

Welcome back to Bergen and Clarion Hotel Admiral.

Renate C. Gangdal
Hotel Manager