7 mei 2017 beoordeeld

Heel Centraal gelegen, op loopafstand kan je alles bezoeken. Een uitzicht op de wijk Bryggen. vriendelijk en professioneel personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.
Kamers zijn niet al te groot maar alles is kraaknet.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
SolviSolmunde, Daglig leder van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Dear fbeck!
Thank you for taking the time giving us your kind review!
We are so happy you enjoyed your stay, and that you liked our breakfast!
We hope to see you back soon!

18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit kunst stad aan de fjord ligt dit geweldig hotel. Het hotel ligt aan het water. Vanaf onze hotel kamer hadden we een fantastisch zicht op de haven en de berg Flo. Het hotel is gezellig aangekleed en er heerst een zeer ontspannen sfeer. De hotel kamer zijn groot en zeer netjes. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het personeel is ook zeer gastvrij en behulpzaam. Kortom dit hotel is zeker een aanrader.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
SolviSolmunde, General Manager van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2016

Dear Derkver!
Thank you for taking the time giving us such a nice review! We are so happy you enjoyed your stay with us.
We do hope to see you back at a later occation!
Wishing you a Merry Christmas.

27 oktober 2016 beoordeeld

We hebben het in dit hotel perfect naar ons zin gehad.
Het personeel is zeer behulpzaam en service gericht, de sfeer is er uitstekend en het restaurant is gewoon goed.
De Bar gezellig en professioneel.
Het centraal gelegen hotel met uitzicht op de wijk Bryggen en op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

Kamertip: kamer met uitzicht op de wijk Bryggen
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
SolviSolmunde, Daglig leder van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear Pm R!
I would like to thank you so much for your very kind feedback! We are happy you enjoyed your stay!
We hope to see you back with us soon!

Best regards

6 september 2016 beoordeeld

Het hotel is centraal gelegen wat ideaal is om uitstappen te doen. We verbleven er 1 nacht in een standaard kamer met minibar en ruime badkamer. Alles heel netjes en verzorgd. Uitgebreid ontbijtbuffet...Gezellige lobby waar men als gasten gratis koffie/thee of water kon nemen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Renate Christin G, Manager van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear Viviane S

Thank you for taking the time to give us such a wonderful feedback.

Welcome back to Bergen and Clarion Hotel Admiral.

Renate C. Gangdal
Hotel Manager

22 juli 2016 beoordeeld

Zeer mooi hotel in het centrum van bergen , ideale ligging om uitstappen te doen
Zeer mooie ruime kamers met alle faciliteiten , terras aan het water waar je nog iets kan drinken
Gezellige lobby, zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Kamertip: Kamers mer zijlicht of achterkant
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Silje C, Manager van Clarion Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear guest

Thank you so much for your great review. We hope to see you again in Bergen soon :-)

Silje Cools
Marketing Manager