Comfort Hotel Trondheim
Scandic Nidelven(Trondheim)
  • Inclusief ontbijt
Clarion Collection Grand Olav(Trondheim)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Quality Hotel Panorama(Trondheim)
Quality Hotels
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Comfort Hotel Park(Trondheim)
Comfort Hotels
Priceline
Quality Hotel Augustin(Trondheim)
Quality Hotels
ScandicHotels.com
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Trondheim Vandrerhjem(Trondheim)(Heel veel waar voor je geld!)
30 juni 2016 beoordeeld

De aankomst was wat moeilijk met de opgebroken straat, maar de ontvangst binnen was uiterst vriendelijk. Het hotel ligt in het centrum.
De kamer was prachtig en goed gelegen, op 5e verdieping, de lift opwaarts werkt alles met jeen kamersleutel.
Ontbijt was uitgebreid en lekker, wel druk.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben twee nachten in dit hotel geslapen. De bedden waren helaas erg slecht, wakker geworden met rugpijn. De douche is wel warm maar de straal is erg vervelend. Ook stond er maar één relax-stoel op de kamer terwijl we een tweepersoonskamer hadden. Verder tochtte het in de kamer en kon de verwarming niet hard aan. Het hotel is moeilijk te vinden als je het adres niet van tevoren opzoekt. Het ontbijt was wel erg lekker! De ligging van het hotel is ideaal voor het bezichtigen van de stad. Echter zouden wij dit hotel niet aanraden.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
18 juli 2015 beoordeeld

Modern hotel met vriendelijk personeel. Bedden waren erg smal, maar het sliep desondanks prima. Douche is wel wat onhandig, de hele badkamer wordt nat. Ontbijt kregen we in een papieren tasje mee omdat we vroeg moesten vertrekken, was een goede oplossing!

Verbleef: juli 2015
CHTrondheim, Front Office Manager van Comfort Hotel Trondheim, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2015

Hallo,
Bedankt voor uw feedback.

Welkom terug!
Met vriendelijke groeten
Lene, Comfort Hotel Trondheim

24 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ietwat gehorig. Maar dat komt bij veel hotels voor dat je de deuren hoort dichtvallen. Mooi ontbijt. Kamer wat krap achter en langs het bed. Vriendelijke receptie. Gratis koffie en thee. Op loopafstand van alles. Uitzicht op de binnentuin.

Verbleef: augustus 2014
6 augustus 2014 beoordeeld

Goed gelegen in het centrum van Trondheim. Kamers zijn wel wat krap, maar modern en van alle gemakken voorzien. Er is geen temperatuurregeling in de kamer, waardoor het wat warm kan zijn. Ontbijt was uitstekend.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner