“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Jarmann Gastropub

Jarmann Gastropub
Geclassificeerd als nr. 131 van 1.672 Restaurants in Oslo
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een hele warme dag hier terecht gekomen. Locatie perfect. Bier perfect. Bediening heerlijk. Eten goed ik had een steak tartare omdat ik daarvan houdt en deze was echt goed met frietjes erbij

KarianneKF, Leder  van Jarmann Gastropub, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Thank you for a nice post! Hope to see you soon again for another tartar! :)

7 mei 2018 beoordeeld

We hebben mosselen en zalm gegeten en deze waren zeer lekker. Vriendelijke bediening. Leuk restaurant in de Akker Brygge buurt.

Glad you enjoyed our seafood selection Isabelle! Welcome back next time in Oslo! :-)

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje Oslo, zonnetje, boulevard. Even hapje eten. Veel keus bij boulevard maar de Pulled pork trok onze aandacht. En die was
Erg Lekker! Veel keuze uit bieren. Kunt er prima zitten.

Thank you for a nice review - glad you liked droped in to our gastropub! Welcome back again :)

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, verzorgd met een originele twist. Gastronomische hamburgers. De keuze is wel wat beperkt maar de ingrediënten lijken vers te zijn. Zeer vriendelijke bediening, leuk interieur, topligging.

KarianneKF, Manager van Jarmann Gastropub, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2018

Glad to hear katrienvdbergh! Velkommen tilbake / welcome back! :)

19 juli 2016 beoordeeld

Fastfood op een heel simpele maar oh zo lekker manier.
Ook het interieur straalt sfeer uit.
Niet alleen de kids waren voor dit resto gewonnen maar ook wij als volwassenen.
Bij elk gerecht staat ook de allergenen die erin zitten, wat handig is als je een voedselallergie hebt.
Een echte aanrader !

KarianneKF, Manager van Jarmann Gastropub, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2016

Thank you for a nice review Nadia - hope to see you agian if you are in Oslo !

Reizigers die Jarmann Gastropub bekeken, bekeken ook

In Jarmann Gastropub geweest? Deel je ervaringen!