“Prijs-kwaliteit?”
Beoordeling van Lofoten Fiskerestaurant

Lofoten Fiskerestaurant
Geclassificeerd als nr. 180 van 1.669 Restaurants in Oslo
Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Scandinavisch
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder meer een goed restaurant. Een niet te grote kaart schotelt de verwende klant best aardige gerechten voor.Maar om nu stijl achter over te vallen? Nee, dan mag het best wat geraffineerder. De prijs die deze avond betaald moet worden ligt voor het gebodene aan de hoge kant.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de haven gelegen restaurant dus prachtig uitzicht. Gekozen voor driegangen menu en een heerlijke witte Bourgogne op advies van de serveerster; goede keuze. Zij was daarnaast erg vriendelijk! Dineren in Noorwegen zal nooit goedkoop worden maar zorg dan iig wel dat het klopt zoals hier bij Lofoten.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier op goed geluk binnen en gelukkig was er nog plek. Ze bieden een goed 4-gangen menu aan, maar dat is naar keuze aan te passen naar 3 of 5 gangen. Daarbij kan je voor een wijnarrangement kiezen. Je kunt ook van de kaart kiezen, maar het menu was interessant, dus daar zijn we voor gegaan en daar hadden we geen spijt van. De bediening was attent en vriendelijk en de wijnkeuzes waren prima.
Bij het nagerecht ging de timing even mis, want de dessertwijn en de koffie kwamen toen we het dessert al op tafel hadden, maar daar werden direct excuses voor aangeboden.
Het restaurant is zeker niet goedkoop, zeker met de wijn erbij niet, maar de kwaliteit is uitstekend, dus zeker de moeite waard. Zeker een mooie afsluiting van een bezoek aan Oslo.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant menu met aangepaste wijnen was echt top, leuke bediening en met zicht op de baai...wat wil je nog meer.

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt met 30 mensen eten met Noorse gastvrouw uit Rigshospitalet erbij. Dertig identieke menu's , vissoep inderdaad top, maar gesmoorde zalm, "echte Noorse " vrij standaard. Toetje zandtaart met aardbeien prima.
Uitzicht mooi , beetje trendy OSM publiek wat het gemaakt heeft.
Wijn goed
Kortom ik eet liever niet in dit trendy gebied, 2 jaar terug vond ik het ook al wat overschat.
Geen culinaire top, maar misschien a la carte wel.......

Reizigers die Lofoten Fiskerestaurant bekeken, bekeken ook

In Lofoten Fiskerestaurant geweest? Deel je ervaringen!