“De moeite ”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Sentrum
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voor mij de eerste keer dat ik indies ben gaan eten en het was echt voor herhaling vatbaar.
Vriendelijk onthaal en bediening.
De open keuken vond ik persoonlijk heel tof,vind altijd intersant om de koks bezig te zien.
Uitgebreide menukaart.
Echt lekker gegeten

6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gezellig en sfeervol ingericht.
We aten rendier (lekker en mals) en chicken korma.
Prijzen liggen wat hoog (€25,- voor een curry. €33,- rendier). Maar daar zit je wel heel fijn voor!

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in een aangename ambiance. Ik had een fusion gerecht.. rendiervlees op indiaase wijze. Heerlijk!
Bediening is vlot, de prijzen zijn wat hoger dan in NL. hoofdgerecht rond de 25 euro.

4 november 2016 beoordeeld

Authentiek eten in een gezellig restaurant. Niveau's van pittigheid zijn ook erg prettig, voor als je met gasten zou zijn die het niet zo pittig willen. Van 1 (niet pittig) t/m 7 (vindaloo).

13 oktober 2016 beoordeeld

Een gewoon Indiaas restaurant. De standaard gerechten. Niet super verfijnd, maar gemiddeld. Niet goed, en niet slecht.

In Mantra geweest? Deel je ervaringen!