“Gewoon goed!”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Sentrum
6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gezellig en sfeervol ingericht.
We aten rendier (lekker en mals) en chicken korma.
Prijzen liggen wat hoog (€25,- voor een curry. €33,- rendier). Maar daar zit je wel heel fijn voor!

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in een aangename ambiance. Ik had een fusion gerecht.. rendiervlees op indiaase wijze. Heerlijk!
Bediening is vlot, de prijzen zijn wat hoger dan in NL. hoofdgerecht rond de 25 euro.

4 november 2016 beoordeeld

Authentiek eten in een gezellig restaurant. Niveau's van pittigheid zijn ook erg prettig, voor als je met gasten zou zijn die het niet zo pittig willen. Van 1 (niet pittig) t/m 7 (vindaloo).

13 oktober 2016 beoordeeld

Een gewoon Indiaas restaurant. De standaard gerechten. Niet super verfijnd, maar gemiddeld. Niet goed, en niet slecht.

23 september 2016 beoordeeld

Ontvangst wat koeltjes maar daarna was het personeel vriendelijk. uitgebreide kaart en het eten was goed. Enorme wijnvoorraad op display achterin de zaak, maar gegeven het prijsniveau van Oslo heb ik de wijn maar overgeslagen.
Tafelwater is gratis.

In Mantra geweest? Deel je ervaringen!