“Heerlijk Heerlijk Heerlijk ”
Beoordeling van Xich Lo

Xich Lo
Geclassificeerd als nr. 61 van 1.685 Restaurants in Oslo
Keukens: Aziatisch, Vietnamees
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Sentrum
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb er 2 keer gegeten. 4 Verschillende gerechten gehad. Het beste wat me is voorgeschoteld gedurende mijn 4 maanden durende trip door Noorwegen. Als ik meer dan 5* kon geven deed ik dat. Dus bezoek Oslo bezoek dit restaurant

Datum van bezoek: september 2016

15 mei 2016 beoordeeld

Door de reviews op Tripadvisor was is al voorbereid dat het restaurant niet makkelijk te vinden was, maar dat je door een warenhuis heen moet en achterin de afdeling dameskleding de ingang kunt vinden, had ik niet verwacht. Gelukkig hadden de verkoopsters hier wel ervaring mee en ze wezen me de weg.
Daar aangekomen was het restaurant verrassend groot en mooi ingericht. De bediening was snel en heel vriendelijk. We bestelden de eendeborst, de loempia's en de tenderloin met champignons en groente. De gerechten zagen er mooi uit en smaakten prima. Tevens was de grootte van de porties ruim voldoende.Als nagerecht hadden we iets van verschillende kleine desserts waaronder een creme brule van passionfruit. De prijs was redelijk voor Noorse begrippen

Datum van bezoek: april 2016
19 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar dagen terug heb ik heerlijk Pho (soep) gegeten bij een Thai op de zeedijk in Amsterdam. Ik wilde weer die heerlijk Pho eten. Even gezocht en ik vond al snel dit restaurant op TA. Op de foto's lijkt het een eenvoudig tentje maar het blijkt een poep sjiek restaurant te zijn. Menu's op tablets en de Pho waar ik naar op zoek was die hadden ze niet. Te eenvoudig wellicht.
Dus ik vond niet wat ik zocht maar heb uiteindelijk wel heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: januari 2016
26 april 2014 beoordeeld

Fabtastisch eten. Fujne geur, kleur en smaak
Goede prijs/kwaliteits verhouding
Aanrader,
Restaurant is boven, ingang niet direct zichtbaar

Datum van bezoek: april 2014
    • Sfeer
13 december 2012 beoordeeld

Een restaurant waar het eten echt Vietnamees is, evenals de bediening! Een uitstekende kwaliteit en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Moeilijk te vinden. Maar de moeite van een zoektocht meer dan waard!

Datum van bezoek: december 2012
    • Sfeer

Reizigers die Xich Lo bekeken, bekeken ook

In Xich Lo geweest? Deel je ervaringen!