“Voortreffelijk gegeten, zeer attente bediening”
Beoordeling van Brasserie Paleo

Brasserie Paleo
Geclassificeerd als nr. 24 van 1.651 Restaurants in Oslo
Keukens: Scandinavisch, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

We hebben heerlijk ontspannen gegeten, we hebben genoten van het menu van het restaurant. Je krijgt dan 2 voorgerechten en twee hoofdgerechten geserveerd, alleen kleinere porties. Hier wordt met veel aandacht voor smaak gekookt, ook de bijpassende wijnen waren heerlijk. Gewoon een uitstekende gelegenheid om heerlijk en ontspannen te dineren in Olso en te genieten.

Terje C, Leder  van Brasserie Paleo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear CeesBol

Thank you for taking the time and giving us a great review on tripadvisor

Hope to see you again in our restaurant.

with regards

Terje Christensen Food & Beverage Manager

17 december 2017 beoordeeld

Vanwege ons verblijf in het hotel zagen we de Brasserie. Zowel de sfeer als de kaart sprak ons erg aan. We werden aangenaam verrast. Vooraf aten we de carpaccio van Eland, prachtige smaakcombinatie met cantharellen en hazelnoot. We kozen beide de zeeduivel en deze was ook perfect bereid met daarbij heerlijk bereidingen van selderijwortel, peterseliewortel en gele biet. Meer dan uitstekend. We dronken er een fles rode wijn bij. Ten slotte de rekening, die viel niet tegen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader als je van verfijnde keuken houdt.

Terje C, Manager van Brasserie Paleo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Hi corrina1969,

Thank you for your review of Brasserie Paleo

Terje Christensen Restaurant Manager

8 mei 2017 beoordeeld

Brasserie Paleo is een prima eetgelegenheid met, al helemaal voor Noorse begrippen, een goede prijs/kwaliteitverhouding. Minpuntje was dat het wijnmenu enkel was voorbestemd voor mensen die het speciale Paleo-menu namen en de bediening wat onattent was soms (lang wachten, weinig aandacht). Voorgerecht was wat klein, maar het hoofdgerecht maakte alles goed. Dessert groot genoeg om te delen. Al met al een prima avond!

7 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor Osloose begrippen een prima prijs zeker voor wat je krijgt. Als voorgerecht tapas genomen met een glas Riesling, daarna lam met peer, pastinaken en roolrabi met een glas rode bourgogne en als toetje artisjok met een blauwschimmelkaassaus met een dessertwijn. Alles bij elkaar voor omgerekend circa 95 euro.

29 september 2015 beoordeeld

Brasserie Paleo is geschakeld aan het Thon hotel. normaal moet je niet in een hotel rest eten. daar moet je slapen maar dit is wel een uit zondering.

heerlijk eten in een leuke setting. En het personeel is bijzonder aardig.

Tip: de porties zijn wel wat klein. dus bestel minimaal 3 gangen

Brasserie_Paleo, Guest Relations Manager van Brasserie Paleo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2015

Hi Markmeteo,

Thank you for taking the time to write a review about us, we appreciate it! And thank you for making us an exception from others hotels and tried what we had to offer.
We are glad that we could give you a different experience and we warmly welcome you back!

Best regards,

Team Paleo

Reizigers die Brasserie Paleo bekeken, bekeken ook

In Brasserie Paleo geweest? Deel je ervaringen!