Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 111
Hotels.comUS$ 111
PricelineUS$ 111
FindHotelUS$ 111
eDreamsUS$ 111
getaroom.comUS$ 116
Beoordeeld op 19 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
Lars Kristian A, Daglig leder van Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2019

Beoordeeld op 16 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
Lars Kristian A, Leder  van Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Lars Kristian A, Leder  van Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Lars Kristian A, Daglig leder van Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Reistype: Reisde alleen