“Viswinkel en visrestaurant”

Keukens: Noors
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine kaart met verse vis. Ook een buitenterras. Vriendelijke bediening. Fles water van het huis. Wij kozen 2 gangen. De eerste een mooie vissoep met een frisse bouillon. Er naast een schaaltje brood.
Hoofdgerecht werd een traditionele fish & chips. Twee grote stukken kabeljauw in een krokant beslag gebakken. Goudgele frieten.
Het andere hoofdgerecht bacalau in een tomatensaus met diverse groenten. Ook hier enkele sneetjes bruinbrood bij.
Er is een keuze uit wijn per fles of glas
Jammer geen espresso na. Alleen filterkoffie.
Afgerond voor 2 personen € 100,00

Datum van bezoek: mei 2018

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je puur naar de kwaliteit van het eten kijkt is dit een prima plek voor een lunch. Het personeel is echter niet geïnteresseerd en ronduit onvriendelijk en chagrijnig. Voor ons een reden om dit restaurant niet aan te raden en hier nogmaals te eten.

Datum van bezoek: juli 2017
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu nr. 2 op de lijst door ons echt te gortig gevonden werd op basis van de te verwachten prijs van ca. 300 euro per persoon liepen we naar dit restaurant. Het was helemaal vol, maar al snel hadden ze plekje voor ons tweeën. Iedereen was duidelijk aan het genieten. De kaart is beperkt, maar het eten is heerlijk en de prijs kwaliteit verhouding is zelfs voor Nederlandse begrippen goed. Helaas vandaag geen dessert. Een tweegangen menu met elk 1 glas witte wijn kwam voor ons beiden op ca. 90 euro. Als voorgerecht hadden we een potje met mosselen en chorizo en als hoofdgerecht een vis casserolle.

Datum van bezoek: februari 2017
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen gewoon langslopen en zagen dat iedereen het naar z'n zin had. Dus schoven we aan.

Erg goed en smakelijk. Voor Noorse begrippen een zeer redelijk prijs (en sowieso hoge kwaliteit). Zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2016
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een viswinkeltje waar ook gegeten kan worden. Wij hadden het geluk dat we direct met 8 personen terecht konden, want bij het verlaten van het restaurant stond er een wachtrij.
De service was perfect, het eten redelijk en de prijs was zoals overal in Oslo: niet goedkoop.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Fiskeriet Youngstorget bekeken, bekeken ook

In Fiskeriet Youngstorget geweest? Deel je ervaringen!