Beoordeeld op 17 januari 2018

Er is een constante in deze hotel keten. Op zich is de standaard niet slecht maar het onderhoud en basisdiensten laten soms te wensen over. Hier geniet je van een heerlijk ontbijt, de locatie is geen topper maar wel praktisch, basic standaard kamer. Die douchekop die blijkbaar en masse hebben aangekocht blijkt ook deze keer weer stuk te zijn. Op de kamer is enkel het hoogst noodzakelijke maar dat zijn we inmiddels gewend in deze contreien.

Kamertip: hogere verdiepingen genieten beter zicht
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
GM_Scandic, General Manager van Scandic Helsfyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2018

Thank you for your feedback. We are working on better routines in following up on current technical errors to make the stay smoother for our guests.

Beoordeeld op 5 september 2017

Groot voordeel aan dit hotel is dat je er je auto kwijt kunt en eenvoudig (400/500m lopen) met de metro richting de stad. De TomTom/iphone navigatie geeft op de snelweg aan dat je de locatie bereikt hebt dus het is even zoeken voor je het hotel na de afslag gevonden hebt. Met een beetje inzicht rijdt je in één keer goed. Het hotel heeft vriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet. Dineren hebben wij twee avonden in de stad gedaan wat twee leuke ervaringen waren (pizza voor twee personen bij Peppes, en bij een gezellig Pub/restaurant op de hoofdstraat. Voor een echte stedentrip raad ik dit hotel niet aan omdat het wat verder van het centrum ligt en alle reisjes richting het centrum met de metro wel gaat optellen. Kortom: Prima hotel voor een doorreis voor 1-2 nachten. Langer niet aan te raden.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
GM_Scandic, General Manager van Scandic Helsfyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Thank you for your feedback, great advantage for us to be able to provide free parking as one of very few hotel in Oslo.

Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Scandic Helsfyr ligt midden in een kantorenwijk en is dan ook een typisch zakenhotel. We kozen het omdat het buiten het centrum van Oslo ligt en in de buurt van een T-bane station. Overigens nog wel een stukje lopen naar dat station. De kamers zijn in orde en het personeel is vriendelijk. 's Morgens is er een uitstekend ontbijtbuffet. Het restaurant zelf is erg beperkt (hoofdzakelijk burgers en pizza). Kwalitatief wel goed, maar weinig keuze. Vreemd, aangezien er verder in de buurt weinig alternatieven zijn.
Verder was het er nogal onrustig in de omgeving, omdat er aan de weg en aan een sportcomplex gebouwd wordt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
GM_Scandic, General Manager van Scandic Helsfyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Hi and thank you for your review.

Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij kwamen hier met grote verwachting naar toe . We hadden meerdere scandic hotels gehad en die waren fantastisch . Zoals in lillehamar . Dit hotel was zeer slecht . Alleen de receptie was vriendelijk en goed . De kamers zijn oudbollig . Op de vloerbedekking In hallen zitten vieze vlekken .Ook lag er stof en lagen er grote haren in de badkamer . Het diner was het slechtste van twee weken noorwegen . We hadden vis. Het was steenkoud. De manager kwam erbij . En zag dat het bij ons allemaal koud was en koude vis smaakt niet lekker !!!!!!!!!!! We moesten een uur wachten .!!!!!!!!Zo slecht .Sommigen van ons hadden een vlees gerecht ,ze vonden het net een gebakken schoenzool ! Werkelijk zulk slecht eten voor zo,n hotel . Het was een totale afgang ! Dit is het slechtste scandic hotel wat ik ooit heb meegemaakt ! Ik ga er niet meer naar toe !!!!!

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden

Thank you for your feedback. I am sorry for the expreience you had in our restaurant. I will make sure we learn and avoid this in the future.

Beoordeeld op 13 juni 2017

Wij kwamen aan op zondag en toen was er alleen een koffieautomaat en een koeling met frisdranken, waaruit je iets kon kopen. Het restaurant was nl gesloten.
Om iets te drinken of eten moest je een stuk lopen of met de metro.
Je tomtom geeft aan bestemming bereikt als je nog op de snelweg rijdt. Het hotel staat op dit moment midden in een grote bouwput, waardoor wij even hebben moeten zoeken.
De kamers waren verder prima (verrassend weinig geluidsoverlast van de bouwwerken, en ook het ontbijt was van goede kwaliteit.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
GM_Scandic, General Manager van Scandic Helsfyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Thank you for your feedback, we aim to please all our guests. We will be back this fall with a special sunday concept, so our guest won't have to go so far for som food and a beverage.