“Dankzij Emma en Edvard zeer de moeite”
Beoordeling van Munch Museum

Munch Museum
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 47,59*
Vanaf
Visit Oslo Pass
Geclassificeerd als nr. 55 van 341 dingen om te doen in Oslo
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder boeiende inleidende films, oa over zijn laatste model, met nu een bijzonder interessante Emma&Edvard tentoonstelling met een hele reeks van Munchs topwerken. Er komt een spectaculair nieuw museum aan de waterkant. De hele stad is zich opnieuw naar het water aan het keren, met steeds grauwere buitenwijken vandien,

Datum van activiteit: april 2017

28 december 2016 beoordeeld

Op mijn to do list stond het Munch Museet. Een echte aanrader als je in Oslo bent. Het museum is niet heel groot, maar de kunstwerken prachtig. Het is ruim opgezet, met bij de ingang een winkeltje, koffiehoekje en er draait een introductiefilm.

Datum van activiteit: december 2016
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig was de toegang gratis met onze Oslo pas, maar wat een tegenvaller. Enkel een tijdelijke expo met meer werk van Jørn dan van Munch. Klassiekers niet eens aanwezig en klein! De museumwinkel was interessanter!

Datum van activiteit: oktober 2016
10 september 2016 beoordeeld

We belandden eerst in een film over één van Munch's modellen. Maar we zagen haar niet direct terug in zijn werken in het museum. Sowieso hingen er meer werken van Jasper Johns, die overigens ook nog bijna allemaal er hetzelfde uitzagen, dan van Munch. Van de Scream en Madonna hingen minder bekende versies. Daarvoor moet je namelijk naar de National Galery. Voor we het wisten stonden we weer buiten, giebelend, want was dit het echt?!!

Datum van activiteit: juni 2016
Bekijk meer beoordelingen
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige museum met pronk stukken om te bezichtigen. Zeker de moeite waard en moet gezien worden tijdens bezoek aan Oslo.

Datum van activiteit: september 2016

In Munch Museum geweest? Deel je ervaringen!