“Klein museum”

US$ 49,13*
Vanaf
Visit Oslo Pass
Geclassificeerd als nr. 61 van 409 dingen om te doen in Oslo
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was enorm veel security (kon aan de luchthaven tippen) om het museum binnen te komen. We bekeken eerst een interessante film over het leven van Munch. Daarna bezochten we het museum. Dat viel wel tegen, we waren al snel rond. En natuurlijk misten we 'de schreeuw'. Dankzij onze Oslo-pass moesten we geen inkom betalen.

20 augustus 2016 beoordeeld

Ik hoop dat het nieuwe museum, dat nog in aanbouw was meer te zien geeft van het wek van Munch. Vond bestaande museum echt tegenvallen. Weinig te zien.

31 juli 2016 beoordeeld

Bescheiden museum met mooie collectie van Munch. Wel telleurstellend (vooral voor de kinderen) dat er buiten een pentekening geen Schreeuw van Munch te zien was. Hoewel het museum overal reclame maakt met de originele Schreeuw. Voelde toch wat aan als bedrog.
Toegang 100NOK, kinderen onder de 18 gratis

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein museum met wonderlijk veel security, een vliegveld heeft bijna minder, kleine collectie Munch, harde muziek buiten en Munch's De Schreeuw was uitgeleend ! Afrader

Bekijk meer beoordelingen
28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door dat de expositie werd aangepast waren slechts 12 schilderijen zichtbaar. De halfuur durende en heel verzorgde film over het leven en het werk maakten het tekort aan schilderijen goed. We hadden trouwens al een paar doeken gezien in het nationaal museum (schreeuw,Madonna, zelfportret )

In Munch Museum geweest? Deel je ervaringen!