“Fijn café met goede bediening en lekker eten”
Beoordeling van Cafe Skansen

Cafe Skansen
Geclassificeerd als nr. 128 van 1.702 Restaurants in Oslo
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 augustus 2017 beoordeeld

Slenterend in Oslo kwamen we dit café tegen. Goed gesitueerd, goede bediening en lekker eten. Eten en drank zijn duur in Noorwegen, maar dat wisten wij.

Datum van bezoek: augustus 2017
HeleneSvensen, Leder  van Cafe Skansen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2017

Thank you for this nice review, Ferdi215 !!

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De uitstraling van het pand lokt je naar binnen. Warme inrichting en lekkere lunch-mogelijkheden. Volgens had ik voor een lunch gekozen die alleen de Vikingen op kregen! Zeer smakelijk en bezoekje waard.

Datum van bezoek: maart 2017
HeleneSvensen, Leder  van Cafe Skansen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2017

Thank you so much for this positive review: we really appreciate it!

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Mosselen. Vriendelijke bediening. Had een grote portie mosselen besteld, maar kreeg achteraf een halve portie. Een jongedame aan mijn naaste tafel bestelde een kleine en zij kreeg hetzelfde als ik. Door de bediende netjes opgelost, maar als ik niet had gezien dat ze een tafel verderop een grote portie kregen had ik het niet geweten. Daarom 4 sterren. Een aanrader maar denk om de porties en dus de rekening

Datum van bezoek: september 2016
HeleneSvensen, Leder  van Cafe Skansen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2016

Thank you for your review, Rie V ! Sorry about the wrong size on your food!!

24 augustus 2016 beoordeeld

Dit restaurant net buiten het centrum werd ons aangeraden bij de receptie van ons hotel. Verwacht geen haute cuisine, maar wel gewoon goed eten tegen een voor Oslo zeer redelijke prijs. De sfeer is gemoedelijk.

Datum van bezoek: augustus 2016
HeleneSvensen, Leder  van Cafe Skansen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Thank you so much for your review!

17 juni 2016 beoordeeld

Ondanks dat het heel druk was hadden de serveersters tijd voor vragen en uitleg. Prijzen waren niet over de top.

Datum van bezoek: juni 2016
HeleneSvensen, Leder  van Cafe Skansen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2016

Thank you so much for your nice review!

Reizigers die Cafe Skansen bekeken, bekeken ook

In Cafe Skansen geweest? Deel je ervaringen!