Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Goed eten, slechte bediening ”
Beoordeling van Lektern

Lektern
Geclassificeerd als nr. 879 van 1.634 Restaurants in Oslo
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Gegevens restaurant
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Minimale kaart. Enorm slechte bediening! Geen oog voor de klant. Zowel om de kaart moeten vragen als om te bestellen en afrekenen. Wel een heerlijke lunch op in de zon op het terras. Geen water gekregen!

Bedank Annemarie K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (315)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

4 - 8 van 315 beoordelingen

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

gezellig, op het water, bij zon, wat moet je meer. lekker mossels gegeten asian style( met kokos melk). friet had inderdaad warmer gemogen.

Bedank Reinier v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hans R, Daglig leder van Lektern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017
Google-vertaling

Hi Reinier.
Thank you for your review.
Its allways nice to hear about the guests experience, even if it is not allways 100%.
It is good to hear that you enjoyed the mussles.
Hope to see you again soon.
Kind regards Hans Rabben, Lekter´n

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 mei 2017 beoordeeld

Zag er een leuke plaats uit om iets te eten, maar veel te druk en lawaai. Slechte bediening, eten trekt op niets en was koud, kreeg wel een nieuwe hamburger na dit gemeld te hebben.

    • Prijs/kwaliteit
    • Service
    • Eten
Bedank PatrikVD
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hans R, Daglig leder van Lektern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017
Google-vertaling

Hi PatrikVD
Thank you for taking the time to give us this feedback.
We have a goal to be better then this.
We Hope you find your way back to us, and we get the chance to be a litle bit better.
Kind regards Hans Rabben

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste steak ever, maar friet was koud geen salade bij de maaltijd nogal karig aangekleed. Jammer maar beter een ander restaurant proberen

Bedank Jeremy K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ola H, Manager van Lektern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2016
Google-vertaling


Dear Jeremy,

Thank you for your feedback to us at Lekter`n. We are sorry that our food was not according to our standards during your visit.

Please let us serve you better at your next visit to Lekter`n!

Kind regards

Ola Husby
Marketing Manager
Mat&Drikke Gruppen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek, het eten niets mis mee. Alleen jammer dat je drie kwartier moet wachten op de bestelling. Iedereen hoor je klagen, vertwijfeld om zich heen kijken en het personeel staat erbij en kijkt ernaar. Volkomen onprofessioneel. Doe wat!

Bedank RKBDK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ola H, Manager van Lektern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016
Google-vertaling

Dear RKBDK,

Thank you for your feedback from you vist at Lekter`n. Please allow us to say we are sorry for not taking better care of you! Please accept our deepest apologies. Our Operation Manager will take action for the lack of service to prevent this form happeing again.

We hope you may give us a second chance to serve you better.

Please contact our Operation Manager Daniel Johnsson at daniel@lekteren.no and he will assist you further for your next visit.

Kind regards

Ola Husby
Marketing Manager
Mat&Drikke AS

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.

Reizigers die Lektern bekeken, bekeken ook

 

In Lektern geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding