“Goed eten, slechte bediening ”
Beoordeling van Lektern

Lektern
Geclassificeerd als nr. 879 van 1.634 Restaurants in Oslo
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Minimale kaart. Enorm slechte bediening! Geen oog voor de klant. Zowel om de kaart moeten vragen als om te bestellen en afrekenen. Wel een heerlijke lunch op in de zon op het terras. Geen water gekregen!

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

gezellig, op het water, bij zon, wat moet je meer. lekker mossels gegeten asian style( met kokos melk). friet had inderdaad warmer gemogen.

Hans R, Daglig leder van Lektern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Hi Reinier.
Thank you for your review.
Its allways nice to hear about the guests experience, even if it is not allways 100%.
It is good to hear that you enjoyed the mussles.
Hope to see you again soon.
Kind regards Hans Rabben, Lekter´n

5 mei 2017 beoordeeld

Zag er een leuke plaats uit om iets te eten, maar veel te druk en lawaai. Slechte bediening, eten trekt op niets en was koud, kreeg wel een nieuwe hamburger na dit gemeld te hebben.

Hans R, Daglig leder van Lektern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Hi PatrikVD
Thank you for taking the time to give us this feedback.
We have a goal to be better then this.
We Hope you find your way back to us, and we get the chance to be a litle bit better.
Kind regards Hans Rabben

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste steak ever, maar friet was koud geen salade bij de maaltijd nogal karig aangekleed. Jammer maar beter een ander restaurant proberen

Ola H, Manager van Lektern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2016

Dear Jeremy,

Thank you for your feedback to us at Lekter`n. We are sorry that our food was not according to our standards during your visit.

Please let us serve you better at your next visit to Lekter`n!

Kind regards

Ola Husby
Marketing Manager
Mat&Drikke Gruppen

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek, het eten niets mis mee. Alleen jammer dat je drie kwartier moet wachten op de bestelling. Iedereen hoor je klagen, vertwijfeld om zich heen kijken en het personeel staat erbij en kijkt ernaar. Volkomen onprofessioneel. Doe wat!

Ola H, Manager van Lektern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016

Dear RKBDK,

Thank you for your feedback from you vist at Lekter`n. Please allow us to say we are sorry for not taking better care of you! Please accept our deepest apologies. Our Operation Manager will take action for the lack of service to prevent this form happeing again.

We hope you may give us a second chance to serve you better.

Please contact our Operation Manager Daniel Johnsson at daniel@lekteren.no and he will assist you further for your next visit.

Kind regards

Ola Husby
Marketing Manager
Mat&Drikke AS

Reizigers die Lektern bekeken, bekeken ook

In Lektern geweest? Deel je ervaringen!