Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
€ 139
Inclusief ontbijt
Expedia.com
€ 139
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Agoda.com
€ 129
Inclusief ontbijt
Eenvoudig en snel boeken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.121)
Beoordelingen filteren
1.121 resultaten
Waardering van reizigers
675
337
72
21
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
675
337
72
21
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 1.121 beoordelingen
Beoordeeld op 17 december 2014

Wij verbleven van 12 t/m 15 december in het Saga Hotel. Heerlijk! Alles was zeer goed geregeld; goede ligging, mooie kamer (405, eenpersoons superior, heerlijk bed), uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk en behulpzaam personeel. Van tevoren werden wij op de hoogte gebracht van een groot evenement in het hotel en ook hier hebben ze een zeer goede oplossing voor aangeboden. Al met al een aanrader!

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank barbaraa748
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 23 november 2014

Voor een zakenreis had ik 2 1-persoonskamers geboekt. Bij aankomst zou ik volgens de HRS-regeling een gratis upgrade met flesje water en krant moeten krijgen. In plaats daarvan word ik op het meest kleine kamertje gelegd en moesten mijn koffers (4 stuks) op het balkon worden geparkeerd. Het bed zat klem tussen de wand en de verwarming. De kast was ongeveer 50 cm breed. Na hierover geklaagd te hebben kreeg ik van de avondreceptioniste direct een grotere kamer (107) toegewezen op de begane grond, vlak achter de receptie. Dit was een grote 2 persoonskamer. Echter bij het douchen bleek dat de hele badkamer onder water komt te staan omdat het laagste punt bij de deur ligt. Verder was er alleen zeep uit een dispenser en geen losse stukjes in een separate verpakking zoals te doen gebruikelijk. Er was geen reserve rol toiletpapier. Het papier was overigens ook van een zeer goedkope kwaliteit. De volgende dag bleek de toiletrol waar al niet teveel op zat niet vernieuwd te zijn en ook een reserverol ontbrak wederom (overigens was daar ook geen houder voor aanwezig).

De kamers zien er verder wel gezellig uit en zijn voorzien van uitstekende bedden.
De dames achter de balie zijn wel behulpzaam als je erom vraagt.
Het hotel is rustig gelegen en op ca. 10 minuten loopafstand van het paleis en nog eens 10 minuten verder van het centrum van Oslo. Bij goed weer is dat prima te doen. Overigens staat op de balie een ipad waarop je een taxi kunt reserveren die binnen 4 minuten voor de deur staat.

Ontbijt: het ontbijt is uitgebreid maar de kwaliteit en presentatie laat zeer te wensen over. De dames van het ontbijt lopen nonchalant rond en missen de feeling voor het vak. Het brood zou met ene linnen servet op een plank moeten liggen om gesneden te worden, maar de gasten moeten zich behelpen met een klein vierkant papieren servetje. Er is voldoende fruit maar ook hiervan is de kwaliteit bedroevend. Een kiwi viel niet eens uit te lepelen, zo hard was die. De verschillende vissoorten waren ook niet wat het kan zijn. Dit geldt ook voor de vleeswaren en kazen. Zelfs de chocolade paste was van een kwaliteit inferieur aan die van Nutella en kwam uit een ongezellig 'tandpasta-tube'. Het meest erge vond ik de dranken en yoghurts die in een gootsteen geplaatst worden. Bovendien is de ruimte in het souterrain tamelijk ongezellig. Het buffet staat opgesteld in het aangrenzende restaurantgedeelte dat zeker wel eens aangekleed mag worden. De open keuken ziet er alles behalve uitnodigend uit.
Verder heb ik prima geslapen in het hotel. De kamers en badkamers zijn proper. Ramen kunnen open en van het weinige verkeer dat door de straat rijdt hoor je alleen in de winterperiode de spikes onder de banden.

Bij vertrek heb ik mijn klachten bekend gemaakt. Aanvankelijk werd gezegd dat men niet op de hoogte was van de update regeling, wat volgens HRS onzin is omdat men zelf de condities in hun systeem heeft ingevoerd. De directie was blij met het commentaar en wilde nog wel een korting aanbieden, maar ik heb gezegd dat het daar niet om gaat maar dat we als reizigers moeten kunnen afgaan op een bepaalde ranking. Daaraan wordt niet voldaan. Op de doucheproblemen kreeg ik de reactie dat dit bekend was en er aan gewerkt zou worden. Tja, dan moet je die kamers niet verhuren zolang het probleem niet is opgelost. De 2e nacht had ik maar alvast een handdoek op de grond gelegd om het water te absorberen, maar dit verhinderde niet dat het toilet blank kwam te staan. Ook een extra handdoek voor op de grond ontbrak.

3 sterren zou dus beter op zijn plaats zijn, zeker omdat de prijzen in vergelijk met Nederland erg hoog zijn.

Kamertip: Neem nooit de kamer rechtsboven de ingang met balkon. Die is nog geen 7 m2 groot. Vraag om een fatsoenlijke kamer en attendeer ze op upgrades van frequent traveller programma's wanneer je incheckt. Uit zichzelf vergeten ze dat 'gemakshalve'.
Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Marleen_dM
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
SagaHotelOslo, Operations Manager van Saga Hotel Oslo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2014
Google-vertaling

Dear Sir.
First of all, thank you so much for taking the time to evaluate our performance during your last visit in our hotel.
It is deeply sad to see that we didn`t fulfill all of your expectations, but I do assure your that this is not how most of our clients see us.

I`ve checked the issue regarding the booking, and your promised free upgrade. HRS is a rather new partner for us, and accidently we made a mistake while setting up our profile on their website.
Every hotel can click on, and mark, different extra service and amenities they want to provide their clients with. Neither the management or our receptionist were aware of this mistake, and we have now corrected this on HRS`s page to avoid similar cases in the future. Since we were unaware of this confirmed upgrade, we provided you with the type of room as reserved, a standard single room. Even though this mistake caused a unfortunate start on your stay, I need to thank you for making us aware of this. I am glad to see that our night clerk were able to relocate you into a different room.

I am thrilled to see that you appreciated the size of your new room. In our standard rooms we offer soap from dispensers, and in all up graded rooms you will find products from CO.Bieglow. If you asked our staff, we would of course have provided you with these products free of charge.
When it comes to the problem with the floating, I must highlight how deeply sorry we all are for the inconveniences this might have caused you. As both me and my colleague mentioned upon you departure, we were aware of the fact that some of our rooms have this problem, and that we already were in contact with plumbers and tilers to have this problem solved. Though, it seems to have become worse lately, and thanks to you making us aware of the expansion of this problem, we have decided to speed up the process in having this issue fixes. I can already inform you that the bathroom in your room ( #107) now is fixed, and I hope we will avoid similar cases in the future in this room.

I hope you see that we always struggle to update our product, and to solve issues as smooth and quick as possible. Our afford here should also be visible in the rankings we have maintained on sites as Tripadvisor and booking.com sine our reopening in 2011.

You refused to accept our discount as a compensations for the mistakes you experienced during your visit. I still want to give you the possibility to re-experience our product, and I hope to see you back in our establishment in the future.
If you ever decide to give us another chance, please contact me directly, and I will give an upgrade to one of our upgraded rooms as an excuse, and thank you for making us aware of the above mentioned issues.
Please contact me on: post@sagahoteloslo.no and for your e-mail to be forwarded to me.



Med vennlig hilsen / Best regards

Ronny Wilhelm
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2014 via mobiele applicatie

Hotel met een prachtige aankleding. Qua ligging ruim buiten het centrum. Dus rustig gelegen qua verkeersgeluiden. Weliswaar op loopafstand van de winkelstraat maar de weg terug na een dag in de stad is wel pittig, zo heuvel op!

Tip: neem de Oslo Card en ga 'gratis' met tram en bus of parkeer je auto aan de rand van het centrum. De Oslo Card is bij bezoek aan 2 musea en 1 bootoversteek al een aanrader!

Het hotel met de fraaie inrichting is zoals zo vaak niet besteed aan de gasten, de bar en lobby waren nooit bezet tijdens ons bezoek. Fraaie kamer, prima badkamer, helaas met magnetische klapdeuren zonder douchebak. Dus het water liep tot onder het toilet. Niet de hele badkamer nat, maar zo'n knullige douchedeur paste niet bij de rest vd kamer...
Zeer uitgebreid en fantastisch ontbijt buffet. Met werkelijk alles er op en aan. Tot gluten- en lactosevrije producten en verse ananas etc aan toe.
Laatste opmerking, helaas werd bij uitchecken de rekening niet toegelicht. Hierdoor dacht ik heel even dat er een kostbare fout was gemaakt, maar dat was niet zo. Een mondelinge specificering had dat voorkomen. Iets meer info en aandacht van de receptionisten had een perfecte score gegeven!!

Datum van verblijf: augustus 2014
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank rogiern569
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 5 augustus 2013

het hotel ligt tussen centrum en Vigiland-park, beiden op loopafstand. Geen ketenhotel, wel een tikkeltje brutaal eigenwijs hotel op een prettige manier. Wij waren verbaasd over de grote kamer (navraag: dit is standaard), met prima bedden, ruime zit en goed sanitair. Het personeel was gastvrij, bij het hotel kun je ruim en gratis parkeren. Om het hoekje ligt een prima restaurant, ook handig. Meest opvallend was het best verzorgde ontbijt dat we in tijden in een hotel hebben gehad. Diverse vers fruit, in stukjes gesneden, jus d'orange van vers geperste sinasappelen, diverse soorten kaasjes, warme gerechten. Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank bein b
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 augustus 2012

Net buiten het centrum, wel op loopafstand van de diverse bezienswaardigheden. Erg leuke, ruime kamer, prima douche, heel goed ontbijt. En gratis parkeren! Enige tip die ik kan bedenken dat er wel een glimlachje af kan bij de receptionisten, verder echt prima!

Kamertip: Wij hadden een kamer beneden, die echt heel goed was. Kamer boven, lofts, schijnen nog mooier te zijn.
Datum van verblijf: augustus 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Barbara v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken