Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Hoogtepunten uit beoordelingen
Alles wat je nodig hebt om aurora's te zien!

Beoordeeld op 24 september 2018

Hilversum, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 422 beoordelingen

Beoordeeld op 24 september 2018

Marianne en Sarah weten wat nodig is om de onwetende toerist in spijkerbroek heelhuids door een lange koude avond (en nacht!) te loodsen. Je krijgt een -onmisbaar- warm poolpak en poolschoenen aan en een stevig statief voor je camera. Als je uitleg wilt over hoe te fotograferen, dan weten ze je alles uit te leggen, op een typisch onderkoelde Noorse wijze, maar met toewijding. Ook wordt een stukje achtergrond
gegeven over wat aurora is en hoe het er op de betreffende avond uit kan gaan zien. Als het nodig is blijven ze tot in de nacht met de groep jagen op aurora's en rijden ze zo ver als nodig om uit de wolken te zijn. Ik kan ze van harte aanraden!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Marianne en Sara hebben ons weer een geweldige avond bezorgd. Al verschillende keren met hen meegeweest en zij hebben echt alles in de auto dat nodig kan zijn om een koude nacht vlak onder de Poolcirkel te overleven! Plus de nodige kennis. Steeds weer een bijzonder mooie ervaring.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 4 maart 2016

De avond voordat we op excursie zouden gaan met deze organisatie werd de tour afgezegd om "persoonlijke redenen".
We konden gelukkig nog iets anders boeken. Gezien de blikken van de medewerkers van het vvv bureau was dit geen verrassing.

Datum van activiteit: februari 2016
Marianne B, Owner van Marianne's Heaven on Earth Aurora Chaser Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018

Hi, can you please take this away, we have changed our rutines so it dosent happen again. Marianne

Beoordeeld op 8 januari 2016 via mobiele applicatie

Marianne bezorgde ons een fijne avond. De organisatie was vlekkeloos (warme kledij en laarzen) en Marianne zorgde voor de nodige uitleg. Mooi meegenomen was dat ze zelf een begenadigd fotografe is die ons van het nodige advies kon voorzien. Aanrader!

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 26 maart 2015

Perfect verzorgde tocht met gepassioneerde gidsen, die een heldere hemel wisten te vinden (helemaal bij de Finse grens!) en het was schitterend!
Dank aan Marianne en Georg

Datum van activiteit: maart 2015