Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 177 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 177 per nacht.

Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Hilton
  • Roomservice
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 272 per nacht.

Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 96 per nacht.

• Roomservice
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

9 november 2017 beoordeeld

Heb hier inmiddels 3 of 4 keer overnacht over een periode van 1,5 jaar en eigenlijk is de kwaliteit van een constant hoog niveau. Geen overmatige poespas, geen 5 sterren service maar een schone, ruime kamer met voldoende voorzieningen en 's ochtends een prima ontbijt. Heb al veel hotels in Wenen geprobeerd maar als het aankomt op prijs / kwaliteit verhouding is dit hotel een logische keuze.

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
15 augustus 2017 beoordeeld

zeer mooi hotel, heel mooi gebouw. prima en uitgebreid ontbijt, mooie en grote kamer. Op wandelafstand van het centrum. De bar 's avonds is iets minder gezellig en de prijzen zijn iets te hoog, maar zeker een aanrader

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Ruime kamers. Relatief centraal gelegen op 15 min wandelafstand. Verzorgd ontbijt buffet. Vriendelijkheid aan de balie zou beter kunnen (jongere generatie). Ik zou het zeker aanbevelen.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel groot en dus een beetje onpersoonlijk hotel. Uitstekende en grote kamer, alleen jammer van de douche in het bad. Hebben wij toch graag apart. Prima ontbijt wat voortdurend werd aangevuld als iets op was, ook nog tegen het eind van de ontbijttijd. Eitje wordt naar wens klaargemaakt. Locatie direct naast Belvedere en 10 minuten lopen van de altstadt. Tram stopt trouwens ook voor de deur. Zeker aan te bevelen.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
26 juli 2017 beoordeeld

Mooi gebouw, mooie locatie en prachtige kamers. Ontzettend grote kamer met een schone badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Palmenhaus is een leuke plek om wat te gaan eten. Naast het Palmenhaus bevindt er zich een vlindertuin.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner