Beoordeeld op 15 augustus 2017

zeer mooi hotel, heel mooi gebouw. prima en uitgebreid ontbijt, mooie en grote kamer. Op wandelafstand van het centrum. De bar 's avonds is iets minder gezellig en de prijzen zijn iets te hoog, maar zeker een aanrader

Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Ruime kamers. Relatief centraal gelegen op 15 min wandelafstand. Verzorgd ontbijt buffet. Vriendelijkheid aan de balie zou beter kunnen (jongere generatie). Ik zou het zeker aanbevelen.

Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel groot en dus een beetje onpersoonlijk hotel. Uitstekende en grote kamer, alleen jammer van de douche in het bad. Hebben wij toch graag apart. Prima ontbijt wat voortdurend werd aangevuld als iets op was, ook nog tegen het eind van de ontbijttijd. Eitje wordt naar wens klaargemaakt. Locatie direct naast Belvedere en 10 minuten lopen van de altstadt. Tram stopt trouwens ook voor de deur. Zeker aan te bevelen.

Beoordeeld op 26 juli 2017

Mooi gebouw, mooie locatie en prachtige kamers. Ontzettend grote kamer met een schone badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Palmenhaus is een leuke plek om wat te gaan eten. Naast het Palmenhaus bevindt er zich een vlindertuin.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima, redelijk centraal gelegen hotel met goed verzorgde, schone, grote kamers. 5 min lopen van het Belvedere en een kwartiertje van het centrum. Het ontbijtbuffet is prima met voor ieder wat wils. Bedden liggen heerlijk maar ik had liever een iets groter dekbed gehad.

Reistype: Reisde voor zaken