22 maart 2017 beoordeeld

Fijne grote kamer. Heerlijke bedden. Logistiek in de badkamer was wat ingewikkeld. Kleine doucheruimte, badmat voor de deur kon niet. Handdoekenrek op onhandige plek.
Positief was het afgescheiden toilet met bidet. Uitstekend ontbijt.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met eega voor een lang weekend. Onszelf gekieteld met een executive room. Echt super mooie kamer. Personeel vriendelijk, alles keurig schoon. Ontbijt was ook uitstekend. Het was wel een beetje ernstig stil, maar een weekend in januari zal wel niet de drukste tijd van het jaar zijn.

Heb je wat meer te besteden dan is dit een prachtig hotel voor een weekendje Wenen.

14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect hotel voor een steden trip.
-tram praktisch voor de deur
-nette, grote kamers
-ontbijt uitstekend, ruime keuze
-uitchecken om 12:00 uur

Enige minpuntje het restaurant in het hotel is behoorlijk aan de prijs in vergelijking met wat je krijgt voor geschoteld.

7 januari 2017 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt omdat het een aantrekkelijke prijs was. Bijna de helft van de normale prijs. Geen spijt van gehad. Een top hotel met uitstekende service, prachtige ruime kamer en badkamer. Bijzonder sfeervol. De lobby oogt en voelt door de grootte wat minder sfeervol maar de plek is super. Om de hoek het station Rennweg, van waaruit je alle kanten op kunt met het perfect geregelde openbaar vervoer. Neem weekkaart voor 11 euro pp en je reist heel wenen door met trein,metro,bus of tram. Hoewel gezien het hotel segment begrijpelijk, toch jammer dat zowel het ontbijt (23 euro pp) en het restaurant aan de dure kant is. Buiten de deur zijn er genoeg mogelijkheden. Ontbijt bij konditorei Aida op de Stephansplazt in het centrum bied een heerlijk 'Wiener' fruhstuck voor 9,50 euro. Maar als we weer Wenen bezoeken is dit hotel zeker het eerste waar ik naar kijk.

Kamertip: Alle kamers zijn super
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt voor een stedentrip naar Wenen. Vooraf uiteraard wat recensies gelezen en hierdoor was ik erg benieuwd hoe het hotel in het echt zou zijn.
Het is top! Personeel is vriendelijk, ontvangst is geweldig, kamer is groot en schoon, ontbijt is super en ook de service is super! Voor alle vragen staat het personeel tot je beschikking en reageren ze erg vriendelijk (in tegenstelling tot andere toeristische plekken in Wenen) de kamer en de badkamer zijn mooi, ruim en zeker ook schoon. Housekeeping komt vrij vroeg, maar we komen hier ook niet om uit te slapen. Als je iets wilt printen en vervolgens weer in wilt scannen is dit ook geen enkel probleem en binnen een mum van tijd geregeld. Het ontbijt is erg uitgebreid en erg vers (heb over het ontbijt wat mindere recensies gelezen hier op TripAdvisor, maar geen idee waar dat vandaan komt). De prijs is hoog, maar als je een kamer incl. Ontbijt boekt, betaal je niet de €23 p.p. ik kom hier zeker terug als ik weer naar Wenen ga!! Ohja en ga eens eten bij Fasanl-Wirt op de hoek. Erg lekker!