Hotel Das Tigra(Wenen)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Hilton
  • Roomservice
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 223 per nacht.

Hilton
  • Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 91 per nacht.

Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 198 per nacht.

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief: top locatie, erg uitgebreid en heerlijk ontbijt met enorm leuke, gastvrije en gezellige bediening. Helaas niet kamer die geboekt was gekregen, ook geen vergoeding hiervoor, zelfs hele dag zonder op kamer te kunnen wenen ingestuurd. Terug gekomen en nog steeds niets geregeld. En erger nog dan ook niet vriendelijk met uitleg ontvangen. Helaas ook maar 1 handdoek per persoon op kamer. WiFi werkt nauwelijks.

Verbleef: april 2017
Radisson_Vienna, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Dear guest,

We thank you for your positiv feedback about our Super Breakfast, our service as well as our hotels location.
Your feedback is very important to us, therefore please accept our apologies in regards to the inconvenience, which occurred at check in and the WiFi.
Our IT department is alreadly informed and the update is still in process.
I hope that we will have another opportunity to welcome you back in our Radisson Blu Style Hotel.

With best regards,

6 maart 2017 beoordeeld

Super hotel, ligging pal in het centrum.
Vriendelijke bediening en free upgrade gekregen naar een suite.
Supertof en fantastische kamer.
Ook alle faciliteiten waren in dik in orde.
Vooral voor de ligging zou ik het doen!

• Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
Catherine A, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Dear guest,

We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time to the fullest with us. The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!

Best regards,

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kamers, schoon, met name badkamer.goede bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed.de vers gemaakt eieren vind ik absoluut fijner dan de gebruikelijke buffet bakken. Tevens fraaie ligging dicht in centrum en bij metro.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Catherine A, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear Mr. Haagmans,

Thank you for your wonderful review and for sharing your recent experience at our Radisson Blu Style Hotel. We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time to the fullest with us.
The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!

With kind regards,

27 juni 2016 beoordeeld

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Catherine A, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2016

1 juni 2016 beoordeeld

Radisson Blu is een uitstekend hotel in het centrum van Wenen, naast het bekende Café Central. Een U-bahn is om de hoek en dat is erg handig. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn mooi en schoon. Prima bedden, prima sanitair. Een uitstekend, uitgebreid ontbijt met ruime keuze en mogelijkheid tot ( zonder extra bijbetaling) zaken als gebakken eieren en pancakes uit de keuken te bestellen. Zeker een aanrader.

Kamertip: Geen idee, alles ziet er netjes uit, ik verwacht dat alles kamers goed en netjes zijn.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Catherine A, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2016

Dear Gemmy,

Thank you for your review and for sharing your recent experience at our
Radisson Blu Style Hotel.
The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!

Kind regards,