Beoordeeld op 16 april 2017 via mobiele applicatie

Positief: top locatie, erg uitgebreid en heerlijk ontbijt met enorm leuke, gastvrije en gezellige bediening. Helaas niet kamer die geboekt was gekregen, ook geen vergoeding hiervoor, zelfs hele dag zonder op kamer te kunnen wenen ingestuurd. Terug gekomen en nog steeds niets geregeld. En erger nog dan ook niet vriendelijk met uitleg ontvangen. Helaas ook maar 1 handdoek per persoon op kamer. WiFi werkt nauwelijks.

Datum van verblijf: april 2017
Radisson_Vienna, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2017

Dear guest,

We thank you for your positiv feedback about our Super Breakfast, our service as well as our hotels location.
Your feedback is very important to us, therefore please accept our apologies in regards to the inconvenience, which occurred at check in and the WiFi.
Our IT department is alreadly informed and the update is still in process.
I hope that we will have another opportunity to welcome you back in our Radisson Blu Style Hotel.

With best regards,

Beoordeeld op 6 maart 2017

Super hotel, ligging pal in het centrum.
Vriendelijke bediening en free upgrade gekregen naar een suite.
Supertof en fantastische kamer.
Ook alle faciliteiten waren in dik in orde.
Vooral voor de ligging zou ik het doen!

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Catherine A, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2017

Dear guest,

We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time to the fullest with us. The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!

Best regards,

Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Prima kamers, schoon, met name badkamer.goede bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed.de vers gemaakt eieren vind ik absoluut fijner dan de gebruikelijke buffet bakken. Tevens fraaie ligging dicht in centrum en bij metro.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Catherine A, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2017

Dear Mr. Haagmans,

Thank you for your wonderful review and for sharing your recent experience at our Radisson Blu Style Hotel. We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time to the fullest with us.
The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!

With kind regards,

Beoordeeld op 27 juni 2016

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Catherine A, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2016

Beoordeeld op 1 juni 2016

Radisson Blu is een uitstekend hotel in het centrum van Wenen, naast het bekende Café Central. Een U-bahn is om de hoek en dat is erg handig. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn mooi en schoon. Prima bedden, prima sanitair. Een uitstekend, uitgebreid ontbijt met ruime keuze en mogelijkheid tot ( zonder extra bijbetaling) zaken als gebakken eieren en pancakes uit de keuken te bestellen. Zeker een aanrader.

Kamertip: Geen idee, alles ziet er netjes uit, ik verwacht dat alles kamers goed en netjes zijn.
Datum van verblijf: mei 2016
Catherine A, Sales & E-Commerce Manager van Radisson Blu Style Hotel, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2016

Dear Gemmy,

Thank you for your review and for sharing your recent experience at our
Radisson Blu Style Hotel.
The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!

Kind regards,