Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Hilton
  • Roomservice
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 240 per nacht.

Hilton
  • Zwembad
  • Restaurant
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

• Restaurant
Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 175 per nacht.

• Restaurant
Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 203 per nacht.

23 november 2016 beoordeeld

Voor een weekend weg in het hotel verbleven, genoten van de fantastische kamer en vriendelijke medewerkers. De sauna en stoombad zijn heerlijk aan het einde van een dag Wenen ontdekken. Voor een volgend verblijf in Wenen zeker weer dit hotel.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Margareten1050, Guest Relations Manager van Falkensteiner Hotel Wien Margareten, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2016

Dear Minneapolistraveller,
Thank you very much for your positive feedback regarding your stay at the , I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us!
Kind regards from Vienna,
Patricia Ramseidl

6 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

parket/laminaten vloer, zeer aangenaam
Perfecte service, probleemloos gewisseld van kamer. Onze eerste kamer had geluid van airco.

Je kan buiten ontbijten (soms wel volzet). Maar ontbijt is veel te duur voor wat het is, alsook het dinner. Zeker op vrijdagavond (bbq event).

Ligt vlak bij metro, maar buiten stadscentrum.

Zeer mooie geluidsdichte kamers.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Margareten1050, Front Office Manager van Falkensteiner Hotel Wien Margareten, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2015

Dear Chvalo,
thank you for taking time to write us a feedback to your stay in our Hotel.
I'm very happy to hear that you enjoyed your stay and your breakfast on our terrace.
I hope we can welcome you again in Vienna.
Regards
Jasmin Berger

1 mei 2015 beoordeeld

Mooi en modern hotel met idem kamer. Kamers heel schoon en van alle gemakken voorzien en heerlijke bedden.
Bar is mooi ingericht en was heel gezellig. Er worden uitstekende wijnen tegen goede prijs geserveerd.
Personeel is heel vriendelijk en klantgericht.
Uitstekende kleine gym en mooie sauna met dak terras met lounge sets.
Prijs van ontbijt vonden wij te hoog (20 euro) en daarom er geen gebruik van gemaakt.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Margareten1050, Guest Relations Manager van Falkensteiner Hotel Wien Margareten, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2015

Dear Heleneanna,

Many thanks for the amazing feedback about your recent stay at the Falkensteiner Hotel Wien Margareten and for taking your time to share it. Thank you so much for recommending our hotel!
I am glad to hear that we could convince you during your time in Vienna.
Maybe next time you want to try out our breakfast buffet and we can persuade you, that the 20€ are worth the price :)
Regards from Vienna,
Thomas Meixner

19 april 2015 beoordeeld

Prachtige, schone kamer van alle gemakken voorzien. Veel aandacht voor detail. Hotel verder ook erg mooi ingericht en netjes. Het personeel is keurig en beleefd. Het ontbijt had ruim voldoende keus. Alles vers, ook leuk dat er aandacht was voor streekproducten.
Onze kamer was op de vijfde verdieping aan de voorkant, maar toch erg rustig. Helemaal niets waarover geklaagd mag worden, voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
Margareten1050, Front Office Manager van Falkensteiner Hotel Wien Margareten, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2015

Dear Mandy J,
thank you so much for your 5-star review on Tripadvisor.
We hope to be serving you again soon!
Regards from Vienna
Jasmin Berger

25 december 2014 beoordeeld

mooie ruime kamer, goede bedden, mooie verzorgde sauna en stoombad, goed en uitgebreid ontbijt, goede bediening, zeer attentvolle receptionisten die vlot drie talen spreken, parkeergelegenheid, dicht bij openbaar vervoer.

Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Margareten1050, Guest Relations Manager van Falkensteiner Hotel Wien Margareten, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2015

Dear G- f,
thank you for your review. I hope you had a great start to the year 2015 and let's cross fingers, that you will return to Vienna soon.

All the best,
Tamara Dos Santos Góes