Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (668)
Beoordelingen filteren
668 resultaten
Waardering van reizigers
86
243
156
80
103
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
86
243
156
80
103
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 668 beoordelingen
Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi gloednieuw hotel! Kamers zijn zeer praktisch en heel netjes! Bovenin mooi uitzicht over de stad. Vlakbij de hauptbahnhof dus ook bij de metro en tram en bussen. Veel leuke shopjes in de buurt, supermarkt tegenover en eettentjes genoeg. Echt een fijn plekje om in Wenen te zijn!

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jufkris
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2016

Het hotel op zijn eigen is ok, maar de dienstverlening is ondermaats en er wordt met 3 maten en gewichten gewerkt, men is aan de receptie alles behalve vriendelijk of hulpvaardig.maar als men een bepaalde nationaliteit heeft wordt men beter onthaald en verder geholpen, iets wat in mijn ogen niet kan of zou mogen.verder moet ik zeggen dat de kamers wel ok zijn maar er is geen airco en bij zeer warm weer is dit wel een afknapper.ik ben Veel in Oostenrijk onderweg en heb hier helemaal geen gastfreundlichheid gevonden.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank benitojose
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 januari 2015

Op 28 en 29 december 2014 logeerden we in het A&O hotel in Wenen gelegen aan de Sonnewendgasse. Dit is gelegen vlakbij Hauptbahnhof dus ideaal als je in Wenen met de trein toekomt. Wij waren echter met de wagen. Het hotel beschikt over enkele parkeerplaatsen tegen betaling van 7 Euro. Vlak ernaast is een ondergrondse parkeergarage die 16 euro kost maar waar je opnieuw moet betalen indien je de garage overdag zou verlaten.
Geen probleem echter want in de omliggende straten blijkt parkeren gratis te zijn. Aan de receptie vertelde men ons dat van het ogenblik dat er een 10 voor de straatnaam staat je in een zone zit waar je gratis mag parkeren. Eigenlijk onbegrijpelijk in de onmiddellijk omgeving van zo' n groot station. We hebben er gestaan van zondagvoormiddag tot dinsdagvoormiddag zonder een briefje onder de wisser en we stonden op 30 m van de hotelingang. Het hotel zelf ligt een beetje in een zijstraatje verstopt. Als je uit het station komt en je loopt de Sonnewendstrasse in is het in een schuin straatje vlak achter de eerste verkeerslichten links.

Ingang is enkele trapjes op en dan kom je in een grote receptieruimte. Het is eigenlijk een zaal waar altijd volk rondhangt. Aan de balie heb ik altijd maar een persoon gezien die voor alles moest opdraaien. Wij kwamen aan om 12 u en kregen te horen dat we pas om 15 u op de kamer konden maar dat we best op 16 u konden afgaan want het was erg druk.
Per persoon moest een volledig formulier worden ingevuld hoewel alles op voorhand digitaal was geboekt.
We mochten wel onze bagage in een bagagekamer achterlaten maar dat hebben we maar niet gedaan. De kamer zat al helemaal vol met tientallen stukken bagage . Ze was wel op slot,maar je moest gewoon aan de balie de sleutel gaan vragen die je zomaar meekreeg. Er was niet de minste controle volgens mij want de arme juffrouw achter de balie had al meer dan werk genoeg met het beantwoorden van de vragen van haar gasten zodat ze volgens mij geen idee had van wie wat ging halen of wegzetten in die ruimte.
We lieten alles in de wagen en trokken via de u bahn in het station het centrum in om in de vooravond terug naar het hotel te keren
Nog altijd even druk aan die balie maar we geraakten snel aan de kaart waarmee we de kamer binnen konden.
Alles was very basic. Klein flatscreen, dubbel bed, tafeltje , 2 stoelen , een kapstok , geen kasten. Badkamertje met douche. Alles was er en het was er netjes .Alleen mocht je niet onder het bed kijken maar daar hoef je natuurlijk voor niets te zijn.
Het ontbijt 's morgens in de grote ontbijtzaal was volledig. Alles wat je nodig hebt kon je nemen.
Je had daarvoor een jeton gekregen bij het inchecken. Niemand heb ik dat zien controleren, en waren we die niet gaan afgeven aan die ene medewerker die ook hier weer alleen moest zorgen dat alles op tijd werd aangevuld , dan hadden wie die jetons nog steeds gehad. In de ontbijtzaal kreeg je ook een idee van het publiek. Hoofdzakelijk jongeren en groepen met hier en daar een jong gezinnetje.

SAMENGEVAT
het hotelgedeelte ademde de sfeer van het hostel dat eraan verbonden is. De kamertjes waren verzorgd en je had wat je moest hebben. De ligging was goed vlakbij station en metroverbindingen. Parkeren geen probleem, ontbijt verzorgd.

Kamertip: hotelgedeelte van het hostel lijkt mij de beste keuze
Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank MarcA548
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2014

Omdat er iets misging met de reservering van ons andere hotel was dit onze laatste optie. We verbleven in een gedeelde kamer met 4 andere personen. De staff was erg onvriendelijk en de kamer niet schoon. Het ontbijt was oke, je hebt alleen erg weinig keuze. Bovendien heeft dit hostel sinds ons verblijf nog tweemaal geprobeerd om geld af te schrijven. De ligging is wel goed, dichtbijh het centraal station. Geen aanrader als je ook andere keus hebt.

Kamertip: Kies voor een tweepersoonskamer aan de voorzijde zodat je geen last hebt van lawaai van de binnenplaats en skybar.
Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank eve j
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken