29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas konden wij niet komen wegens weeromstandigheden ging het vliegtuig niet naar Wenen, te veel sneeuwval in Wenen.
Vanuit hotel geen vergoeding gekregen voor onze 2 nachten die betaald zijn.. Erg jammer, zullen dan ook niet snel opnieuw boeken hier.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Sabine L, Guest Relations Manager van Star Inn Hotel Wien Schonbrunn, by Comfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2018

Dear Star Inn Guest, dear Boukje,
Apparently you made a non-refundable reservation. Sorry !
Greetings from Vienna
your star inn host team

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Wij verbleven hier 7 nachten. Goede, schone en ruime functionele busines ķamer. Goede douche en goede wifi. Uitstekend ontbijt met voldoende keus. De kamer lag aan de achterzijde dus rustig. Aan de voorzijde loopt een drukke doorgaande weg dus daar geen ervaring mee. Er is geen restaurant maar die zijn volop in de buurt. En onder het hotel zit een Spar supermarkt. Op de kamer Nespresso apparaat cups bij de Spar. Wel twee bij ontvangst. Waterkoker bij receptie halen voor thee. Metrohalte voor de deur en snel in het centrum, twee haltes naar Schönbrun. Al met al een aanrader.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Sabine L, Guest Relations Manager van Star Inn Hotel Wien Schonbrunn, by Comfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2018

Dear Star Inn Guest, dear Fred,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort. It's great to know, that everything was right for you and you had a good time by us.
As you mentioned the subway stop is located opposite the hotel. In a few minutes you are in the city center.
We have comfortable , clean rooms and we offer an excellent breakfast buffet.
Remember us for your next trip to Vienna and visit us again, it would be a pleasure to welcome you in our hotel.
your star inn host team

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 3 nachten. Mooie kamers, prima en een erg groot 2 persoons comfortabel bed. Badkamer met föhn en modern sanitair.
Alles schoon en goed onderhouden. Koelkast en nespresso op de kamer. 2 cupjes koffie bij aankomst, rest haal je bij
de Spar op de hoek op 200 meter afstand van het hotel.
Erg vriendelijk personeel. Ontbijt is een feest bij Star Inn. Veel keuze, ook glutenvrij en andere diëten. Terplekke afgesneden
gedroogde ham, lekkere vruchten sappen en zelfs 2 soorten bubbels, proost! Te veel om op te noemen.
Metro lijn 4 voor de deur, die je zo naar het centrum brengt.
Tip: neem een kamer met een oneven nummer, die liggen aan de achterkant van het hotel. Dan kan je met open raam slapen, zonder verkeers geluid.
Aanrader dit hotel!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Sabine L, Leiter Gästebetreuung van Star Inn Hotel Wien Schonbrunn, by Comfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Dear Star Inn Guest,
thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive valuation.
We will share your comments with the entire team. Your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Sincerely,

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn verblijf gehad in recentelijk gebouwd hotel. Ideaal voor een stedentrip. Nette ruime kamer met een goed bed. Zuivere badkamer.
Vriendelijk personeel. Minibar kluisje en koffiezetter aanwezig. Waterkoker en extra hoofdkussens verkrijgbaar bij receptie.

Dichtbij de U-bahn.helaas weinig europese tv-zenders aanwezig. Alleen duits-talig.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Sabine L, Guest Relations Manager van Star Inn Hotel Wien Schonbrunn, by Comfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Dear valued star inn guest,
thank you very much for sharing your feedback on your recent stay with us.
It is very encouraging to read that we were able to provide a nice stay for you and especially that you found our team very friendly and you enjoyed our furnishing.
We are looking forward to welcome you again to the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort.

With kind regards

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nacht geslapen mooie kamer en schoon. Verkeer hoor je nauwelijks sliepen aan de drukke straat. Kussen van het bed waren aan vervanging toe zat haast geen vulling meer in. De luchtververser/ airco maakt erg veel herrie ook als deze uit stond, dit heeft onze nachtrust flink verstoord, weinig tot niet geslapen. Volgende ochtend dit aangegeven na wat aandringen hebben we 15 euro voor jet parkeren terug gekregen. De ligging is verder prima 4 haltes verder je zit in het centrum van wenen voor 2.20 pp en 2 haltes de andere kant op stap je uit bij schonbron het kasteel van sisi hier waren we rond 9.15 en konden gelijk een kaartje kopen en de rondleiding zelfstandig doen. De goedkoopste kaartje kost 14.80 dan zie je 22 kmrs. Drink daar geen koffie dat kost je 4.80 euro.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Sabine L, Guest Relations Manager van Star Inn Hotel Wien Schonbrunn, by Comfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Dear Star Inn Guest,
we thank you for having taken the time to give your feedback to us following your stay at Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort.
You have a lukewarm memory of your stay We assure you that we are sorry and we present our sincerest apologies for this unpleasant experience.
As you metioned our location is a big plus for all our guests.
We hope you had a nice trip home and keep Vienna and the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort nevertheless in good memory.

Sincerely,