Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Hilton
  • Roomservice
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 226 per nacht.

Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

Hilton
  • Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 191 per nacht.

• Roomservice
Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

16 september 2015 beoordeeld

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
GunterS312, Manager van Ibis Wien City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2015

12 maart 2015 beoordeeld

• Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Guenter_Semler, Manager van Ibis Wien City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2015

3 januari 2015 beoordeeld

Wij zijn van die toeristen die zeker willen zijn van goede kwaliteit. Voor ons geldt een goede overnachting en een goed ontbijt. Ibis biedt dit alles. Vriendelijke gastvrije bediening en goede service als je hen wat vraagt.

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
20 juni 2013 beoordeeld

Tijdens de jaarwisseling in Wenen geweest. Dit is echt een aanrader. 1,5 km feest door Wenen. Het hotel was ok voor een IBIS hotel niet al te ruim maar hoe vaak ben je op je hotel? We hadden geen ontbijt geboekt en dat was ter plekke 9 euro. Daarvoor kan je beter naar een koffiehuis in het centrum gaan waar je heerlijk kan ontbijten. Verder ligt het prima dichtbij de Metro en bij het Prater. Dus als je niet te veel verwacht van je hotel is het een prima plek om te verblijven. Het is schoon en stil wat wil je nog meer?

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
10 juni 2013 beoordeeld

Hotel is zeer goed prijs kwaliteit , en kan perfect gebruikt voor zaken , en weekendtrips.
Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en Metro.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kamers zijn netjes ingericht, vaste vloerbedekking is aan vervanging toe.

• Verbleef: juni 2013, reisde voor zaken