“Lekker eten in mooie zaak”
Beoordeling van Cafe Ansari

Cafe Ansari
Geclassificeerd als nr. 282 van 4.731 Restaurants in Wenen
Keukens: Armeens, Midden-Oosters
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Leopoldstadt
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in deze gezellige zaak. Georgisch met veel sprekende smaken. Ravioli heerlijk als ook de kip met spinazie. Aanrader!

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Neergestreken voor een late lunch. Verrast door het lekkere eten. Bediening is niet zo snel maar wel netjes en vriendelijk. Zeker terug voor het diner!

4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We begonnen eerder die week met alleen een glas wijn nadat we elders hadden gegeten. Nieuwsgierig naar de gerechten die voorbij kwamen, hebben we de kaart gevraagd. Het bleek een Georgisch restaurant te zijn. Twee dagen daarna hebben we er gegeten. Een aanrader als je in de buurt bent. Eerlijke gerechten met goede, verse producten gemaakt.

2 oktober 2016 beoordeeld

Even eerlijk zijn: eigenlijk wilden we bij het naastgelegen goed aangeschreven restaurant Mochi eten. Het was mooi weer, we zochten een restaurant met terras. Bij Mochi werd ons geen plekje aangeboden ondanks lege tafeltjes, herhaaldelijk vragen en het veelvuldig gepasseerd worden door wegkijkende bedieningspersoneel. Dan maar naar het uitnodigende terras ernaast gegaan waar we direct bijzonder vriendelijk en gastvrij werden ontvangen. Een heerlijke plek onder de bomen, aan een rustige straat met nauwelijks verkeer. Echt een fijne plek om te zitten. Toen we de menukaart kregen werden we nog tevredener over onze min of meer tweede keuze voor dit restaurant. Een mooie lijst met bijzondere gerechten, waar direct uit bleek dat hier lekker en gezond eten werd gemaakt. Veel echt vegetarische gerechten met lekker veel verschillende ingrediënten. We kozen voor het voorgerecht waarin alle voorgerechtjes werden gecombineerd. Alleen te bestellen voor minimaal 2 personen. We waren aangenaam verrast toen er een sierlijke etagere voor ons op tafel werd gezet waarop zeker 9 kleine gerechtjes per persoon te vinden waren. Het zag er prachtig uit en het was werkelijk verrukkelijk! Mandje met mooi langzaam gerezen knapperig brood erbij. Eten om blij van te worden!
Ook onze hoofdgerechten waren heerlijk. We aten Kwerebi: vers gemaakte zachte deegrondjes gevuld met kaas in olie met salie en de lauwwarme Romana-Belugalinsensalade met venkel, komkommersliertjes, paddenstoelen, bijzonder lekkere malse stukjes rundvlees en een zijdezachte 'Limettenmayonnaise'.
Daarbij een mooi glas Sauvignon blanc. We hebben gesmuld! Pure verwennerij. De salade is ook zonder rund te bestellen. Voor vegetariërs een feest om hier te eten vanwege de ruime keuze aan goede gerechten en als niet of deel-vegetariër eerlijk en veelzijdig en vers eten om blij van te worden. En niet te vergeten: alles was een streling voor het oog, want creatief opgemaakt en geserveerd op leuk bijbehorend servies.

8 september 2016 beoordeeld

De eerste kennismaking met de Georgische keuken was echt een meevaller.
Lekkere kleine gerechtjes die we met het gezelschap konden delen en dus van veel proeven. Heel vlotte attente bediening

In Cafe Ansari geweest? Deel je ervaringen!