Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Hilton
  • Zwembad
Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Hilton
  • Roomservice
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 230 per nacht.

Hotel Das Tigra(Wenen)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 180 per nacht.

Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 96 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
23 mei 2017 beoordeeld

We kwamen hier terecht op een avond nadat we gezocht hadden op een vinotheek. Het is feitelijk een hotel maar tevens ook een plek om heerlijke wijnen met wat hapjes te gebruiken.
De sommelier heeft ons enkele heerlijke wijnen laten proeven, rode oostenrijkse omdat we al enkele dagen de beroemde witte veltliner hadden gedronken. De prijs voor de wijn en hapjes viel reuze mee.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn hotel op een prima locatie.
Het centrum is te lopen maar een (uber) taxi is ook prettig!
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is erg goed en uitgebreid.
De kamers zijn mooi en schoon met heerlijke bedden!
Overal is het wijn thema terug te vinden, inclusie wijn op de kamer voor wie wil.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hip hotel op perfecte locatie, veel is op loop afstand, maar toch in een rustige straat. Mooie bar en binnentuin waar het goed toeven is met heerlijke wijn. Erg goed en uitgebreid ontbijt. Kamers zijn ruim, comfortabel en licht met hoge plafonds. Zeer goede service en vriendelijk personeel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
21 april 2016 beoordeeld

Voor een citytrip van 4 dagen hebben wij een kamer in dit hotel geboekt. Van begin tot einde was dit een geweldige ervaring!
We werden (tegen extra betaling) opgehaald door een taxi en van de luchthaven naar het hotel gebracht. De ontvangst was supervriendelijk, de kamer zeer ruim en netjes, met oog voor detail. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid en zeer smakelijk!
We hebben enorm genoten van onze citytrip in Wenen, mede dankzij dit hotel!
Wij zouden het aanraden aan iedereen :)

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
25 maart 2016 beoordeeld

Wij verbleven in de Atelier suite van het hotel. Een zeer ruime kamer met enorme stalen ramen en een geweldige badkamer met inloop douche en whirlpool. Deze suite geeft garantie op een geslaagd verblijf, maar ook de andere kamers leken ons zeer aangenaam. Als je een bad wil, moet je goed naar de uitrusting van de kamers kijken, want lang niet alle luxe kamers hebben een bad.
Het was nog wat te fris in maart, maar het dakterrasje bij de suite kan in de zomer aangenaam zijn. Het bijzondere van dit hotel is dat elke kamer een wijnklimaatkastje heeft met mooie wijnen voor betaalbare prijzen. Voor elke kamer is een wijnhuis uitgekozen.
Het ontbijt is zeer uitgebreid met goed brood, heerlijke granen, zuivel en fruit, een uitgebreide selectie aan kazen (die ook overdag en 's avond in de wijnbar zijn te proeven) en kleine proeverijtjes van vleeswaren.
Het personeel bij de receptie en de ontbijtruimte was zeer attent en vriendelijk.
Het hotel ligt bijzonder centraal in Wenen, in een leuke wijk. Een perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke citytrip. Wij hebben onze verkenning eenvoudig te voet gedaan.
Dit hotel is een aanrader, zelfs een must voor de wijnliefhebber.

Kamertip: Als je een bad wenst, lees dan goed de kamerbeschrijvingen.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner