Hotel Das Tigra(Wenen)
  • Roomservice
Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton Vienna Plaza(Wenen)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton
  • Roomservice
Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
  • Restaurant
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn hotel op een prima locatie.
Het centrum is te lopen maar een (uber) taxi is ook prettig!
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is erg goed en uitgebreid.
De kamers zijn mooi en schoon met heerlijke bedden!
Overal is het wijn thema terug te vinden, inclusie wijn op de kamer voor wie wil.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hip hotel op perfecte locatie, veel is op loop afstand, maar toch in een rustige straat. Mooie bar en binnentuin waar het goed toeven is met heerlijke wijn. Erg goed en uitgebreid ontbijt. Kamers zijn ruim, comfortabel en licht met hoge plafonds. Zeer goede service en vriendelijk personeel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
21 april 2016 beoordeeld

Voor een citytrip van 4 dagen hebben wij een kamer in dit hotel geboekt. Van begin tot einde was dit een geweldige ervaring!
We werden (tegen extra betaling) opgehaald door een taxi en van de luchthaven naar het hotel gebracht. De ontvangst was supervriendelijk, de kamer zeer ruim en netjes, met oog voor detail. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid en zeer smakelijk!
We hebben enorm genoten van onze citytrip in Wenen, mede dankzij dit hotel!
Wij zouden het aanraden aan iedereen :)

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
25 maart 2016 beoordeeld

Wij verbleven in de Atelier suite van het hotel. Een zeer ruime kamer met enorme stalen ramen en een geweldige badkamer met inloop douche en whirlpool. Deze suite geeft garantie op een geslaagd verblijf, maar ook de andere kamers leken ons zeer aangenaam. Als je een bad wil, moet je goed naar de uitrusting van de kamers kijken, want lang niet alle luxe kamers hebben een bad.
Het was nog wat te fris in maart, maar het dakterrasje bij de suite kan in de zomer aangenaam zijn. Het bijzondere van dit hotel is dat elke kamer een wijnklimaatkastje heeft met mooie wijnen voor betaalbare prijzen. Voor elke kamer is een wijnhuis uitgekozen.
Het ontbijt is zeer uitgebreid met goed brood, heerlijke granen, zuivel en fruit, een uitgebreide selectie aan kazen (die ook overdag en 's avond in de wijnbar zijn te proeven) en kleine proeverijtjes van vleeswaren.
Het personeel bij de receptie en de ontbijtruimte was zeer attent en vriendelijk.
Het hotel ligt bijzonder centraal in Wenen, in een leuke wijk. Een perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke citytrip. Wij hebben onze verkenning eenvoudig te voet gedaan.
Dit hotel is een aanrader, zelfs een must voor de wijnliefhebber.

Kamertip: Als je een bad wenst, lees dan goed de kamerbeschrijvingen.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
27 maart 2015 beoordeeld

Wij hebben hier een kamer geboekt voor een 4 daagse weekendtrip. Fijne grote en schone kamer, vriendelijk en kundig personeel, fantastisch compleet ontbijt, heerlijke wijnen en lekkere hapjes daarbij. Het hotel ligt op loopafstand van een aantal toeristische attracties en musea. Ook dicht bij metro en city-bike punt, heel handig.

Kamertip: Kamer aan de binnenplaats is heerlijk rustig deze tijd van het jaar.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
oderwitz, Manager van Hotel Rathaus Wein & Design, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2015

Dear guests from the Netherlands!

Thank you very much for your stay with us and your wonderful Dutch review on TA.

Good to know you had an enjoyable time in Vienna and loved the wine, too.

Best regards,

Conrad Schröpel