Le Meridien Vienna
US$ 134*
US$ 174*
Zie aanbieding
Austria Classic Hotel Wien(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 108*
US$ 170*
  • Roomservice
FilterenAlle talen
6 juli 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel! Mooie luxe kamer. Hotel heeft uitgebreide faciliteiten inclusief wellness center en een binnenzwembad. Ontbijt uitstekend verzorgd. Al met al een heerlijk hotel voor een citytripje Wenen. Wij hebben genoten!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Guest_Relations_LMV, Guest Relations Manager van Le Meridien Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016

Hello Jeroen2101 - first of all thanks a lot for staying and for providing us with your feedback. It is great to read that you had such a marvelous time here with us and especially pointed out gorgeous rooms, relaxing spa area and fabulous breakfast. We would be happy to see you again in the future! Best Regards, Your Le Méridien Vienna Team

10 maart 2016 beoordeeld

De locatie van dit hotel is fantastisch, dichtbij de winkelstraten, de staatsopera en andere bezienswaardigheden. tevens stopt de hopp on bus ook op loop afstand. Kamers netjes ingericht en een hippe badkamer met douche en bad. Bij ons bezoek was het erg rustig in het restaurant en de bar, bekleding stoelen zou wel vervangen mogen worden in het restaurant, grote vlekken.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
24 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Super centraal gelegen vind je dit hotel in hartje Wenen. Ik mocht hier twee weken verblijven vanwege mijn werk en dat was zeker geen straf. De bedden zijn groot en slapen super. De badkamer is ruim en van alle gemakken voorzien. Bad, lekkere douche, wasbak en toilet. Iedere dag schone handdoeken ook als je hier niet om vraagt. Echt top! Tv heeft veel zenders en het internet doet het goed. De mini bar is gratis en wordt iedere dag bijgevuld. Is dat nog eens service?! Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt wat 32€ kost, maar van alle overheerlijke koffie huizen in de buurt waar je voor +/- €15 een zeer uitgebreid en vers bereid ontbijt krijgt voorgeschoteld. (Cafe Central, Demel, Museum cafe, Landtmann etc.) Al met al ik heb het heerlijk gehad en hoop zeker nog eens terug te komen!

Verbleef: September, 2014, reisde alleen
10 januari 2014 beoordeeld

de slechtste niet onderhouden starwood ooit bezocht. Verwaarloosde en niet vriendelijke receptie. donkere en niet verzorgde ontbijtruimte, de produkten op het ontbijt zijn ooit vers geweest. De kamers zijn gedateerd, de glazen wand van de badkamer mag dringend gereinigd worden.

Kamertip: zoek beter een ander hotel
  • Verbleef: Januari, 2014, reisde met vrienden
16 december 2013 beoordeeld

Ik was voor zaken in dit moderne hotel. het is prachtig centraal gelegen. er is een champagne en oesterbar waar je vreemd genoeg mag roken. Het hele hotel staat bol van de moderne kunst , zelfs voor de muziek op diverse locaties is een heus muziekplan gemaakt.
De kamers zijn gerieflijk met kluis en minibar , goed bedden, heerlijk bad en goed douche alles ruim opgezet. mini's doucheschuim shampoo etc aanwezig.
Er is een zwembad en een gym .
de vergaderruimtes zijn prima en druk bezet.

Kamertip: Het is een heel groot hotel, sommige kamers zijn een flink eind lopen van de lift af met her en der trappen er tussen. Als je minder goed ter been bent: vraag een kamer dichtbij de lift
  • Verbleef: December, 2013, reisde voor zaken