“Gezellig, druk restaurant, wel reserveren!”
Beoordeling van Ribs of Vienna

Ribs of Vienna
Geclassificeerd als nr. 31 van 4.394 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Grill
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ingang van het restaurant bevindt zich onder de grond. Je zult niet snel verwachten dat er zo zich zo een groot rookvrij restaurant onder de grond bevindt.

Wij bezochten het restaurant op een dinsdagavond, terwijl in de meeste restaurants slechts enkele tafeltjes bezet waren zat dit restaurant compleet vol. Reserveer daarom altijd vooraf, dat kan via de mail, waar je direct een antwoord/bevestiging op krijgt.

Wij hadden een tafel reserveerd om 20:00, na eventjes gewacht te hebben kregen we een plekje toegewezen. Het restaurant bevindt zich zoals eerder gezegd onder de grond in een oude kelder. Het restaurant is gezellig verlicht en voorzien van goede luchtbehandeling.

We bestelde tweemaal een mixed spareribs waarbij je zelf mag kiezen welke smaken ribs je wilt hebben. Ze hebben meer dan 15 smaken, dus keuze genoeg. Bij de spareribs krijg je wat gebakken aardappels, koolsla en twee sausje. De prijs bedraagt €16,90. Een frisdrank kost €2,80.

De spareribs zijn erg lang 30/35 cm maar wel wat smaller dan de gemiddelde sparerib ongeveer 5 cm. De spareribs smaakte erg goed en waren niet extreem vet!

Er is genoeg personeel aanwezig in het restaurant en spreekt daarnaast erg goed Engels.

Minpunt was dat we na het betalen nog door twee personeelsleden werden aangesproken met de vraag of we wel afgerekend hadden.. Beetje vreemd zo midden in het restaurant.

Schrijf een beoordeling

28 november 2016 beoordeeld

Leuk restaurant in een sfeervolle kelder. Vergeet niet te reserveren, want het zit bijna altijd vol. De spareribs zijn overheerlijk en in alle smaken verkrijgbaar. Elke vleeseter zal iets lekkers op de kaart kunnen vinden. De bediening was ook vriendelijk.

24 augustus 2016 beoordeeld

Wel 1 dag ervoor reserveren of na 21:30 uur komen dan is reserveren niet nodig.
Lekker eten als je van vlees houdt. Niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn en mensen in een rolstoel
2 trappen af in een kelder is het restaurant.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je zijn als je van lekker vlees hou! Personeels zijn goed en super aardig. De sparribs waren steengoed. Ze hebben wel meer dan 20 soorten. Maar ook andere vleesgerechten. Wel even van ervoor reserveren. Hij zit bomvol en er komen veel Chinezen en Koreanen omdat de ribs zo geweldig zijn. Zeker een aanrader.

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuk restaurantje waar de klant zeker voorop staat. Ze hebben een leuke variëteiten aan ribbentjes maar het waren voor ons niet de aller besten. Er komen ook redelijk veel mensen van aziatische kom af..

In Ribs of Vienna geweest? Deel je ervaringen!