“Prima hotel, gunstig gelegen”
Beoordeling van Austria Classic Hotel Wien

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Austria Classic Hotel Wien
Beoordeeld als nr. 27 van 359 hotels in Wenen
6 oktober 2017 beoordeeld

We hebben dit hotel opgezocht via Internet en rechtstreeks geboekt. Dat is voordeliger dan via een hotelsite. Doordat je rechtstreeks bij het hotel boekt, ontvang je als dank nog een kleine attentie. De ontvangst is erg plezierig. Voor het hotel mag je niet parkeren. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats achter het hotel. Via een boekingssite betaal je €15 per dag, maar als je rechtstreeks boekt betaal je € 10. Wij hadden een driepersoonskamer geboekt, maar kregen tot onze verbazing een 4 persoonskamer. Erg mooi en vooral schoon. De bedden zijn uitstekend en de badkamer is erg mooi en volledig uitgerust en van een prima ruime inloopdouche voorzien. De kamer aan de voorzijde ligt wel aan een drukke straat, maar als je de ramen dicht houdt heb je daar geen last van. Het ontbijt is meer dan voortreffelijk. Een zeer ruime keus en het ontbijt wordt geregeld bijgevuld. De foto's op de website van het hotel kloppen echt. Door de ligging van het hotel ben je in 5 minuten in het Prater en met 15 minuten lopen bij de Stephanskirche in het centrum van Wenen. Ook de metro is binnen 5 minuten lopen bereikbaar. Reserveer je gelijktijdig met het hotel de Vienna card, kan je gratis met het openbaar vervoer mee door geheel Wenen. Erg handig. Vlakbij het hotel is een uitstekend Italiaans restaurant, Eatalico. Aanrader. maar let op, de pizza's hebben een omvang van 40 cm!!. Is dit te groot, kan je ook een halve bestellen. Kortom het hotel is een echte aanrader

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

28 december 2016 beoordeeld

Wij hadden een goede kamer op de eerste verdieping, er was geen lift aanwezig. Kamer voorzien van keurige badkamer en prima bed. 's morgens goed ontbijt met goede keuze. 's Avonds nog een slaapmutsje in het foyer voor normale prijzen.
Hotel is een goede uitval basis voor stadsbezoek, op een kleine 100 meter metro en
treinstation. Tevens goede verbinding met de trein naar het vliegveld van Wenen.

Kamertip: Onze kamer op de eerste verdieping was prima (geen lift aanwezig)
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
29 oktober 2016 beoordeeld

Wij vonden dit hotel op internet en waren er heel tevreden mee. Wij bleven er drie nachten. Onze kamer was vrij klein, maar schoon en met goede bedden. Het was er wel erg benauwd. De derde nacht probeerden wij de airconditioning, maar kregen die niet aan de gang. De kamer was aan de straatkant, maar met het raam dicht was het heel rustig. De badkamer was klein, maar goed ingedeeld. Er is veel tijd voor het lekkere en uitgebreide buffetontbijt (06:30 - 11:00 uur). Het hotel heeft geen restaurant. Aan een muur hangen foto's van al het personeel. Het hotel ligt op 300 meter van Station Praterstern en van daar ben je dan in 27 minuten op het vliegveld. Op 200 meter ligt een metrostation en dan ben je in 2 stops op de Stephansplatz, hartje centrum. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bij een eventueel volgend bezoek aan Wenen gaan wij hier zeker terug.

Kamertip: Ik loop slecht en een wat grotere kamer was voor mij wel makkelijker geweest. Ik zal er volgende kee ...
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
19 september 2016 beoordeeld

Het hotel ligt dichtbij twee metrostations, waarvan 1 ook een treinstation is, waardoor het prima te bereiken is vanuit het vliegveld (directe verbinding S7). Het personeel is zeer vriendelijk en het gehele hotel oogt netjes en schoon. Onze kamer was een zeer ruime driepersoonskamer. De kamer was van alle gemakken voorzien: 2 airco's, apart toilet, satteliet-tv, inloopdouche etc. Het hotel heeft de klassieke uitstraling zoals dat bij Wenen hoort, maar is zeker niet oudbollig. Wifi werkt ook perfect. Sanitair is recent vernieuwd en alles is goed bijgehouden. Zeker een aanrader als je in Wenen bent!

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
27 augustus 2016 beoordeeld

Drie nachten in dit hotel verbleven. Kwamen hier met de fiets. Personeel receptie bood meteen de stalling voor de fietsen aan. Kamer was uitstekend. Schoon en voorzien van alle luxe. Zeker omdat dit slechts een 3 sterren hotel is. Ontbijt zeer uitgebreid. Is beschikbaar van 06.30 uur tot 11.00 uur. Hotel is zeer aan te raden. Zit dicht bij het Prater. 5 minuten lopen.

Kamertip: Kamer 114. Uitzicht op binnenplaats. Lekker rustig.
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige kamer, tot in de puntjes afgewerkt. Materialen die het hotel gebruikt stralen klasse uit. De mogelijkheid om de Kamer helemaal lichtdicht te maken. Parking aan het hotel is gemakkelijk te bereiken. Absoluut een aanrader! Hier komen we terug...

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
20 augustus 2016 beoordeeld

Goede ligging van het hotel vlakbij de metro, dus goede bereikbaarheid. Heel wat eet / en drinkgelegenheden in de buurt. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Eigen parking van het hotel, zeer betaalbaar

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Landstraße
Hotel Beethoven Vienna
Leopoldstadt
Hilton Vienna Danube Waterfront
Prijzen weergeven

In Austria Classic Hotel Wien geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Austria Classic Hotel Wien

Adres: Praterstrasse 72, Wenen 1020, Oostenrijk (Voorheen Nordbahn-Wien)
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Leopoldstadt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 14 zakenhotel in Wenen
Nr. 18 familiehotel in Wenen
Nr. 33 romantisch hotel in Wenen
Prijsklasse: € 73 - € 158 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Austria Classic Hotel Wien 3*
Aantal kamers: 85
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Austria Classic Hotel Wien met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Classic Hotel Vienna
Vienna Classic Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?