Hilton Vienna Plaza(Wenen)
  • Roomservice
Hilton
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 199 per nacht.

Arcotel Wimberger Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 210 per nacht.

28 december 2016 beoordeeld

Wij hadden een goede kamer op de eerste verdieping, er was geen lift aanwezig. Kamer voorzien van keurige badkamer en prima bed. 's morgens goed ontbijt met goede keuze. 's Avonds nog een slaapmutsje in het foyer voor normale prijzen.
Hotel is een goede uitval basis voor stadsbezoek, op een kleine 100 meter metro en
treinstation. Tevens goede verbinding met de trein naar het vliegveld van Wenen.

Kamertip: Onze kamer op de eerste verdieping was prima (geen lift aanwezig)
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
29 oktober 2016 beoordeeld

Wij vonden dit hotel op internet en waren er heel tevreden mee. Wij bleven er drie nachten. Onze kamer was vrij klein, maar schoon en met goede bedden. Het was er wel erg benauwd. De derde nacht probeerden wij de airconditioning, maar kregen die niet aan de gang. De kamer was aan de straatkant, maar met het raam dicht was het heel rustig. De badkamer was klein, maar goed ingedeeld. Er is veel tijd voor het lekkere en uitgebreide buffetontbijt (06:30 - 11:00 uur). Het hotel heeft geen restaurant. Aan een muur hangen foto's van al het personeel. Het hotel ligt op 300 meter van Station Praterstern en van daar ben je dan in 27 minuten op het vliegveld. Op 200 meter ligt een metrostation en dan ben je in 2 stops op de Stephansplatz, hartje centrum. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bij een eventueel volgend bezoek aan Wenen gaan wij hier zeker terug.

Kamertip: Ik loop slecht en een wat grotere kamer was voor mij wel makkelijker geweest. Ik zal er volgende keer naar vragen.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
19 september 2016 beoordeeld

Het hotel ligt dichtbij twee metrostations, waarvan 1 ook een treinstation is, waardoor het prima te bereiken is vanuit het vliegveld (directe verbinding S7). Het personeel is zeer vriendelijk en het gehele hotel oogt netjes en schoon. Onze kamer was een zeer ruime driepersoonskamer. De kamer was van alle gemakken voorzien: 2 airco's, apart toilet, satteliet-tv, inloopdouche etc. Het hotel heeft de klassieke uitstraling zoals dat bij Wenen hoort, maar is zeker niet oudbollig. Wifi werkt ook perfect. Sanitair is recent vernieuwd en alles is goed bijgehouden. Zeker een aanrader als je in Wenen bent!

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
27 augustus 2016 beoordeeld

Drie nachten in dit hotel verbleven. Kwamen hier met de fiets. Personeel receptie bood meteen de stalling voor de fietsen aan. Kamer was uitstekend. Schoon en voorzien van alle luxe. Zeker omdat dit slechts een 3 sterren hotel is. Ontbijt zeer uitgebreid. Is beschikbaar van 06.30 uur tot 11.00 uur. Hotel is zeer aan te raden. Zit dicht bij het Prater. 5 minuten lopen.

Kamertip: Kamer 114. Uitzicht op binnenplaats. Lekker rustig.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige kamer, tot in de puntjes afgewerkt. Materialen die het hotel gebruikt stralen klasse uit. De mogelijkheid om de Kamer helemaal lichtdicht te maken. Parking aan het hotel is gemakkelijk te bereiken. Absoluut een aanrader! Hier komen we terug...

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie