“Meer dan 3 sterren waard”
Beoordeling van Boutique Hotel Donauwalzer

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Boutique Hotel Donauwalzer
Beoordeeld als nr. 73 van 358 hotels in Wenen
Eco-leadersNiveau Goud
2 oktober 2017 beoordeeld

Hotel is goed gelegen. Tramhalte voor de deur en metro op 150 meter. De kamer was netjes met een uitstekende wifi ontvangst. Minpuntje is dat er geen gesloten kasten zijn, zodat alles op een schap dient te worden gestapeld. Het ontbijt was uitstekend met veel keuzemogelijkheden.Opvallend is ook de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. De manager is iedere morgen aanwezig tijdens het ontbijt en heeft met iedereen contact en tracht je te informeren als je eventueel vragen hebt. De slogan van het hotel : 3 sterren met een 4 sterren service is zeker van toepassing.

• Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden kamer 407 op de hoek van het hotel...
Nadelen: geen airco\ geluidsoverlast als de ramen niet dicht gaan..
Voordelen: nette ruime kamer/ligbad ( met bubbels)/aardig personeel/mooi gastvrij hotel/lekker ontbijt \ tram naast de deur..
Al met al : een aanrader.!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dag 1 Donauwalzer, prima kamer op bovenste verdieping. Leuk:Kamers hebben elk hun eigen thema. Onze bijvoorbeeld alles rondom hoeden.
Wij hadden kamer met airco dat is wel nodig als je ramen sluit ivm geluid van verkeer. Bij ontbijt komt gastvrouw vragen of alles in orde is en geeft meteen enkele leuke tips om te gaan doen.
Top hotel.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op loopafstand van de metro. Wel aan een drukke weg maar binnen merk je daar niks van zolang je de ramen niet opent. Eerste kamer was een kamer zonder airco maar dat is erg warm in de zomer. Na overleg omgeboekt naar een andere kamer, prachtig, modern ingericht en met airco. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met in het weekend zelfs life (klassieke) muziek.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
8 april 2016 beoordeeld

Het hotel was echt uitstekend: er was veel persoonlijke aandacht en toen we erom vroegen konden we onze kamer aan de straatkant nog ruilen voor een rustigere kamer.
Het ontbijt was echt geweldig: top!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
FamilieKluss, Inhaber van Boutique Hotel Donauwalzer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2016

Dear 96gerritv,

Thank you for your review and for your nice words!
I am happy to read, that our friendly reception staff was able to give you a room change to our next higher category, the "park" rooms.
Thank you for mentioning our rich breakfast buffet, with the home made cakes, sparkling wine and seasonal products (at the moment, a part from jams made from fruits from our private garden, also wood garlic pesto and black eye sirup...)
We are happy that we could provide you with a pleasant stay and are looking forward to welcoming you again soon!
All the best, Katharina Kluss, family and team

19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer in Wenen en in hotel Donauwalzer. Prima (budget)kamer waar de ruimte optimaal is benut. De bedden liggen heerlijk. Het ontbijt is werkelijk overmatig met veel versgemaakte gerechten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kortom goed aan te raden..

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
DonauwalzerOwner, Inhaber van Boutique Hotel Donauwalzer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2015

Lieber Andre,

Leider kann ich Ihnen nicht auf Holländisch antworten - ausser sie wollen was zum Lachen haben :-)
Danke jedenfalls für diese wunderbare Bewertung - es freut usn sehr zu lesen, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.
Unser Wunsch an Sie für 2016: kommen Sie uns bald wieder besuchen!
Alles Liebe aus Wien,
Katharina Kluss, Familie und Team
p.s. Probieren Sie das nächste Mal unsere WIENER ORIGINALE Zimmer aus - die werden Ihnen auch wunderbar gefallen (mit Klimaanlage im Sommer, Designer Möbeln, Bose Soundaanlage, ....)

22 mei 2015 beoordeeld

Hotel is aan een te drukke weg gelegen wat ons betreft! Gratis Wifi is ook in openbare ruimte toegankelijk dus NIET voor betalen. TV ontvangst is erg slecht, wij hadden slechts 3 zenders en slecht beeld. Werd helaas niets aan gedaan. Inchecken

Kamertip: Goed hotel maar helaas gelegen aan 1 van de drukste wegen en metrolijnen in Wenen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
DonauwalzerOwner, Manager van Boutique Hotel Donauwalzer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2015

Dear Margot67,
Thank you very much for your stay at Hotel Donauwalazer and for having taken the time to write a review on us.
Please allow us to apologize for any inconvenience you might have experienced and especially for your disappointment regarding the TV. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to prevent any future occurrences. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
We are very much looking forward to welcoming you back again to Hotel Donauwalzer!
With a friendly "Servus" from Vienna
Kluss Family & Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Hotel Lucia
The Art Hotel Vienna
nr. 149 van 358 in Wenen
384 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Boutique Hotel Donauwalzer geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Boutique Hotel Donauwalzer

Adres: Ottakringer Strasse 5, Wenen 1170, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Ottakring
Voorzieningen:
Bar/lounge Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Spa Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 6 eco-hotel in Wenen
Nr. 15 spahotel in Wenen
Nr. 34 voordelig hotel in Wenen
Nr. 73 zakenhotel in Wenen
Nr. 89 romantisch hotel in Wenen
Prijsklasse: € 36 - € 179 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Boutique Hotel Donauwalzer 3*
Aantal kamers: 70
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Boutique Hotel Donauwalzer met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Donauwalzer Hotel Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?