22 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekende locatie voor een snelle, efficiënte zakelijke ontmoeting op de luchthaven. Rustige lounge/lobby met prima koffie en comfortabele zitplekken. Stopcontacten voor je devices and gratis wifi. Volgende keer weer!

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Daniela R, General Manager van NH Vienna Airport Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Dear Jurgen V,

thank you for choosing NH Wien Airport hotel for your stay. Please accept my apology for answering in English to you.
We are excited to read that you enjoyed your stay, that you liked our property and services.

We would be more than pleased to welcome you back, as our guest.

Kind Regards,

29 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel gebruikt als overnachtingsplek na een late aankomst op de luchthaven van Wenen. Je bent er supersnel vanuit de luchthaven. De kamers zijn modern ingericht en beschikken over een prima werkende airco. Het hotel is wel prijzig door zijn praktische ligging. Hoewel het ontbijt supergoed was, vond ik de prijs die je ervoor betaalde veel te hoog. Daarvoor kun je op de luchthaven een beter alternatief vinden.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel tegenover de Vertrekhal 1/1A. Ideaal voor vroege ochtendvlucht. Ruime lobby met free wifi waar je relaxed je afspraak kunt voorbereiden. Kamer is prima uitgerust. Wat klein, maar compleet. Douche/bad heeft niet mijn voorkeur. Bed is daarentegen prima. Deze is te krap. Menukaart Bar en Restaurant biedt volop keuze en kwaliteit is niet super, maar wat je mag verwachten van dit soort ketens: goed.

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verzorgd, net hotel met vriendelijke bediening. Lekker eten zowel lunch als ontbijt en diner. Prima! Rechtover luchthaven,geen lawaai in gangen.
Onthaal zeer behulpzaam en vriendelijk. Super proper overal.

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
5 december 2015 beoordeeld

Heb hier al enkele overnacht en is een goed airport hotel, rechtover de aankomst hal dus geen gedoe met shuttles of zo.
Mooie kamers en grote badkamer.
Het ontbijt-buffet blijft bij NH toch wel hun sterkste troef, mooi en uitgebreid, goed evenwicht tussen het wat rijkere en het gezonde!
Altijd een plezier om hier te overnachten

• Verbleef: december 2015, reisde alleen