NH Vienna Airport Conference Center
US$ 245*
Official Hotel Site
  • Inclusief ontbijt
29 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel gebruikt als overnachtingsplek na een late aankomst op de luchthaven van Wenen. Je bent er supersnel vanuit de luchthaven. De kamers zijn modern ingericht en beschikken over een prima werkende airco. Het hotel is wel prijzig door zijn praktische ligging. Hoewel het ontbijt supergoed was, vond ik de prijs die je ervoor betaalde veel te hoog. Daarvoor kun je op de luchthaven een beter alternatief vinden.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel tegenover de Vertrekhal 1/1A. Ideaal voor vroege ochtendvlucht. Ruime lobby met free wifi waar je relaxed je afspraak kunt voorbereiden. Kamer is prima uitgerust. Wat klein, maar compleet. Douche/bad heeft niet mijn voorkeur. Bed is daarentegen prima. Deze is te krap. Menukaart Bar en Restaurant biedt volop keuze en kwaliteit is niet super, maar wat je mag verwachten van dit soort ketens: goed.

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verzorgd, net hotel met vriendelijke bediening. Lekker eten zowel lunch als ontbijt en diner. Prima! Rechtover luchthaven,geen lawaai in gangen.
Onthaal zeer behulpzaam en vriendelijk. Super proper overal.

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
5 december 2015 beoordeeld

Heb hier al enkele overnacht en is een goed airport hotel, rechtover de aankomst hal dus geen gedoe met shuttles of zo.
Mooie kamers en grote badkamer.
Het ontbijt-buffet blijft bij NH toch wel hun sterkste troef, mooi en uitgebreid, goed evenwicht tussen het wat rijkere en het gezonde!
Altijd een plezier om hier te overnachten

• Verbleef: december 2015, reisde alleen
28 september 2015 beoordeeld

Omdat mijn vlucht werd geannuleerd werd ik door Austrian-Airlines in dit hotel "gedumpt". Inchecken verliep vlot en ik kreeg een superior room toegewezen. Mooie grote kamer met een groot bed en een ruime badkamer (alhoewel ik een douche in een ligbad altijd gevaarlijk vind omdat je zo makkelijk kunt uitglijden). Ontbijt is echt goed in het hotel, en je moet hier de tijd voor nemen.
uitchecken ging ook vlot. Enigste nadeel was dat de nespresso-machine op de kamer niet werkte en het personeel deze niet kon (wou) repararen of verwisselen voor een werkend exemplaar. Fitness-ruimte heft voldoende mogelijkheden, alleen de temperatuur was er erg hoog)

• Verbleef: september 2015, reisde voor zaken