Beoordeeld op 11 december 2016 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, metro ingang zo ongeveer naast de deur, en een straat verder halte tram, lijn 1 als ik mij niet vergis, die een gedeelte de ringbaan om het centrum volgt, en langs het Hundertwasser complex rijdt. Ligt ook op loopafstand van historische centrum. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, redelijk grote schone kamers, die qua onderhoud wel iets kunnen gebruiken. Uitgebreid ontbijtbuffet. Wat laat komen kan betekenen dat het een en ander op is, zo tegen het eind wordt niet alles meer aangevuld. Al met al zeer prettig daar verbleven. Klein minpuntje was de, voor een hotel van die grootte, wat kleine lift. Een soort van 'kabbelende' sfeer, een sfeer die Wenen sowieso heeft. Maar een verademing i.v.t de hectische drukte van Amsterdam centrum.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 augustus 2016

We hebben dit hotel via een pakketreis geboekt. Het is, mede gelet op de prijs, een prima hotel. Het hotel heeft vriendelijk persopneel, is schoon, kamer met goede badkamer. Wij hadden een erg rustige kamer aan de zijkant van het hotel. De kamer was groot en ruim met een goed werkende en stille airconditioning. Ontbijt is goed verzorgd. Ik geef het hotel geen maximale beoordeling, want het interieur is oud en en kan een opknapbeurt gebruiken. De ligging van het hotel is prima. Op wandelafstand van Belvedère, metrostation is voor de deur en je kunt makkelijk naar het centrum wandelen.

Verbleef: augustus 2016
Beoordeeld op 17 augustus 2016

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 31 mei 2016 via mobiele applicatie

Zijn er tijdens kerst geweest, prima hotel met aardig personeel.
Kamers goed schoon en comfortabele bedden en goede kamer.
Het ontbijt was ook prima verzorgd. Verder ligt het hotel gunstig. Al met al een aanrader voor een bezoek aan Wenen om te overnachten.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

gastvrij zeer schoon en prima prijs kwaliteit verhouding. uitstekend ontbijt. centrum prima te lopen in circa 30 minuten.maar tram ook binnen handbereik. zeker de lokale restaurants in de buurt niet vergeten. prima pizzeria om de hoek. ook als je om.22.00uur binnenstapt gewoon een maaltijdje bestellen.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner