“Heel mooi hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel
Beoordeeld als nr. 70 van 358 hotels in Wenen
16 april 2017 beoordeeld

Mooi hotel,vriendelijk personeel,proper, heerlijk ontbijt,op wandelafstand van veel musea s' en metro. 1maal S'avonds gegeten 4 gangen menu heel lekker en correcte prijs.
Kleine bar maar wel gezellig.

• Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Hotel_am_Konzerhaus, Guest Experience Supervisor van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2017

Lieve Meneer Michel V,

bedankt voor de goede feedback.

We are very pleased to hear that you enjoyed our hotel and its location so much. I will ensure that your feedback will be shared with everyone.

Hopefully you will be able to come and stay with us again.

Sincerely,
Elisabeth Schweiger
Guest Experience Supervisor

Schrijf een beoordeling

10 november 2016 beoordeeld

We hebben hier 2 nachten geslapen. Leuk hotel en goede service. Ook prima ontbijt niks op aan te merken. Ook zijn we met de gratis loop tour met Engels sprekende gids door het centrum geweest. Dit werd aangeboden door het hotel.

Verbleef: November, 2016
Hotel_am_Konzerhaus, Asst. Front Office Manager van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016

Dear Karel,

Thank you so much for your review about your stay in our MGallery hotel am Konzerthaus. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us so much and that you could see Vienna "at a second glance" taking advantage of the free walking tour we offer on Saturday to our guests!

It would be a pleasure to welcome you back again in our hotel.

With kindest regards,

Asst. Front Office Manager

27 oktober 2016 beoordeeld

Goede ligging, zeer vriendelijk personeel, een uitgebreid en qualitatief ontbijt met verse producten. Ook op de netheid van de kamer en de gezamelijke vertrekken kunnen we niets aanmerken. De kamer en de badkamer voelen een beetje gedateerd aan maar alles is in goede staat en hygiënisch.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel_am_Konzerhaus, Asst. Front Office Manager van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Dear guest,

thank you for reviewing us!
It would be great welcoming you back again soon!

Best regards,

Asst. Front Office Manager

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel dat zowel voor zakelijke bezoeken als voor citytrips geschikt is. De standaardkamer is klein maar mooi ingericht en de badkamer is prima. Het ontbijt is uitstekend. Zorg wel dat je er een beetje vroeg bij bent want er is tijdens het spitsuur niet veel plaats in de ontbijt-ruimte.

Verbleef: Mei, 2016, reisde voor zaken
Hotel_am_Konzerhaus, Guest Exprience van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016

Dear Guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery By Sofitel. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Kind regards,

Stéphanie Schuhmann
Guest Experience Agent

17 maart 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke verwelkoming aan de receptie. Ruime, propere, kamer. Ontbijt was zeer goed. Grote variatie aan vlees, kaas, fruit, broodjes, enz... Wij hebben tevens zeer lekker gegeten in het restaurant 'Oskars' in het hotel. Prijs kwaliteit zeer goed. Al het personeel, van kamermeisjes tot concierge allemaal zeer gedienstig en vriendelijk.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Hotel_am_Konzerhaus, Leiter Gästebetreuung van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2016

Geachte Kaanto1,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Hotel Am Konzerthaus - MGallery Collection erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Johannes Rudrof
Guest Experience Manager

28 november 2015 beoordeeld

Een heerlijk hotel op loopafstand van het centrum van Wenen. De service was er subliem, een heerlijke upgrade gekregen naar een Deluxe kamer. Alwaar een een gratis drankje op mij wachtte en het bed lag er werkelijk fantastisch. Ontbijt de volgende ochtend was zeer luxe en erg uitgebreid met wederom fantastische staf die je van alles voorzien.

• Verbleef: November, 2015, reisde voor zaken
MgalleryHAK, Leiter Gästebetreuung van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2015

Geachte Wander K,

Hoogachtend,

Johannes Rudrof
Guest Experience Manager

5 september 2015 beoordeeld

Zeer efficiente en professionele receptie. Zeer mooie kamers. Badkamer is OK.maar voor deze prijsklasse zouden ze toch iets moderner mogen zijn. Schitterend ontbijtbuffet. Prima gelegen om de stad te verkennen en naar concerten te gaan.

• Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
MgalleryHAK, Guest Experience Supervisor van Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2015

Dear guest,

Thank you so much for your feedback about your stay in our MGallery hotel am Konzerthaus through Tripadvisor. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us so much and that you could take advantage of our remarkable location in Vienna.

Many thanks for your very kind comment about our staff and about the buffet breakfast we offer. A nice review, like yours, is the best motivation you can get, thank you again!
We are sorry that we could not fulfil your expectations with the bathroom in your room.

We really hope to welcome you again real soon!

Warm regards from Vienna,

Guest Experience Supervisor

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Landstraße
Hilton Vienna Danube Waterfront
Leopoldstadt
Austria Classic Hotel Wien
Prijzen weergeven

In Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel

Adres: Am Heumarkt 35-37, Wenen 1030, Oostenrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice
Stijl hotel:
Nr. 28 familiehotel in Wenen
Nr. 43 romantisch hotel in Wenen
Nr. 49 zakenhotel in Wenen
Nr. 53 luxe hotel in Wenen
Prijsklasse: € 90 - € 193 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel 4*
Aantal kamers: 211
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Hotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Am Konzerthaus Vienna MGallery by Sofitel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Am Konzerthaus Hotel
Sofitel Vienna
Vienna Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?