Beoordeeld op 17 april 2018

Tijdens ons zevendaags verblijf in dit hotel was het buitengewoon verzorgde uit lokale producten bestaande ontbijt een goede start van de dag. Op loopafstand zijn alle bezienswaardigheden rondom te bereiken. Belvedere en Karlsplatz (U bahn) met Karlskirche zeer dichtbij. Alle benodigdheden voor een comfortabel verblijf zijn aanwezig of kan gevraagd worden aan de zeer behulpzame medewerkers. Wij hadden een topweek. Indrukwekkende (cultuur) stad en goed hotel.

Datum van verblijf: april 2018
HOTEL_KAISERHOF_WIEN, Verkaufsleiter van Hotel Kaiserhof Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2018

Good Morning,

thank you so much for taking time to comment your stay at the HOTEL KAISERHOF WIEN. We appreciate your compliments and your feedback and look forward welcoming you back again at the KAISERHOF WIEN.

Beoordeeld op 15 april 2018

Hier vindt je het lekkerste en meest uitgebreide ontbijt van heel Wenen. Het is ook de enige maaltijd die je er kan nuttigen. Het is een heel rustig en heel net hotel en het ligt toch vlakbij het centrum

Datum van verblijf: mei 2017

Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel met dito personeel. Alles gebeurt met een glimlach en niets is te veel. De kamers zijn superschoon. We sliepen aan de voorkant en naast de lift en hadden zelfs geen geluidsoverlast. Het ontbijt is heerlijk en in overdaad. Sauna is lekker, er liggen veel handdoeken en er is thee. Toplocatie. Met Pasen kregen we zelfs een presentje. Erg persoonlijk. Twijfel niet en boek!

Datum van verblijf: maart 2018
HOTEL_KAISERHOF_WIEN, Verkaufsleiter van Hotel Kaiserhof Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018

Good Afternoon Martijn,

thank you so much for taking time to write such an fantastic review after your stay at the HOTEL KAISERHOF WIEN. We appreciate your compliments and your feedback. We look forward welcoming you soon at the HOTEL KAISERHOF WIEN.

Groetjes uit Wenen

Beoordeeld op 21 februari 2018

Vorige week aantal dagen in dit prachtige hotel geweest met mijn dochter. De kamer was zeer schoon. Een mooie en geweldig ingerichte badkamer. Het was erg rustig. Elke ochtend een super ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Genoten van de prachtige stad Wenen in een voortreffelijk hotel. We komen zeker terug als we Wenen weer een keer bezoeken.

Datum van verblijf: februari 2018
HOTEL_KAISERHOF_WIEN, Verkaufsleiter van Hotel Kaiserhof Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Beoordeeld op 14 januari 2018

Dit is een uitstekend hotel. Fijne bedden, vriendelijke service, uitgebreid en goed verzorgd ontbijt, mooie stijlvolle kamers. Goede ligging ten opzichte van het centrum. Klein minpunt was dat WiFi aan eind van de gang niet werkte.

Datum van verblijf: januari 2018
HOTEL_KAISERHOF_WIEN, Verkaufsleiter van Hotel Kaiserhof Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Good morning Frans,

thank you so much for taking time to comment your stay at the HOTEL KAISERHOF WIEN. We appreciate your compliments and your feedback and look forward welcoming you back again at the KAISERHOF WIEN one day.

Sunny greetings from Vienna