“super !”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Stefanie
Beoordeeld als nr. 21 van 359 hotels in Wenen
Eco-leadersNiveau Brons
8 augustus 2017 beoordeeld

geweldig hotel, je voelt je direct erg welkom, goede servide,heerlijk ontbijt, leuke plek buitentuin enthousiaste barman.parkeerplek voor de auto. Op loopafstand van het centrum. Het ontbijt kan niet beter wat een keuze !

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager van Hotel Stefanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Dear Jolanda V,

thank you very much for your nice comments and compliments. We are very happy that our offer fully convinced you and send you,

best regards from Vienna

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nacht geslapen in het kader van een zakenreis. Mooie, zeer schone kamer. Ruim en voorzien van alles wat nodig is. Ruime badkamer ook.
Airco is bijna niet hoorbaar.
Ontbijt is in 1 woord geweldig!! Veel keus.
En dan of een compliment voor de degene die ons ontving ik de receptie. Je voelt je erg welkom.

Verbleef: Juli, 2017, reisde voor zaken
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager van Hotel Stefanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Dear Pieter S,

thank you very much for your positive review. We are very happy to learn that you felt comfortable with us and that you enjoyed your business trip.

Wishing you a great summer, we remain,

5 mei 2017 beoordeeld

Fantastische plaats om Wenen te verkennen! Mooi typisch hotel met een fantastische groep personeel. Rijkelijk ontbijtbuffet met kwaliteitsvolle produkten! Kortom fantastisch verblijf!! Mooie propere kamers met alle voorzieningen!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager van Hotel Stefanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Dear dino493,

thank you very much for your positive review and your nice compliments.

We are very happy that you fully enjoyed your holidays and hope you had a nice journey back home.

Wishing you a great spring continuation, we remain,

7 april 2017 beoordeeld

Prima kamers, groot genoeg. Airco wel aangezet anders te warm. Heerlijk matras, goede badkamer. Netjes, elke dag schone handdoeken. Prima ontbijt en warme lunch. Veel keuze. Personeel aardig. Als je wilt kan er koffie of thee apparatuur op je kamer geplaatst worden. Geen geluidsoverlast in de kamer. Omdat dit het oudste hotel in Wenen is zijn er veel historische voorwerpen te bewonderen.
Wenen is een prachtige stad. We hebben geen gebruik gemaakt van de Vienna Card of Wenen kaart. Openbaar vervoer is voor drie dagen ook makkelijk te doen met een openbaar vervoer kaart. Niet duur. Krijg je natuurlijk geen korting mee in de musea.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde voor zaken
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager van Hotel Stefanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Sehr geehrter M M,

Herzlichen Dank für Ihre ausführliche Bewertung und Ihre Komplimente. Schön, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben.

Gerne nutzen wir diese Chance und wünschen Ihnen, einen wunderbaren Frühling.

Beste Grüße aus Wien

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, correct/vriendelijke ontvangst. Ontbijt laat geen wens over. Superior kamer met uitzicht op de rustige binnenplaats. Bereikbaarheid binnenstad geen enkel probleem en goede parkeergelegenheid bij het hotel.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager van Hotel Stefanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2017

Dear guest,

with pleasure we learn about your experience and are glad you enjoyed a great family vacation.

Wishing you a nice winter continuation, we remain,

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in Hotel Stefanie in een superior double room we werden erg vriendelijk begroet door het personeel bij aankomst. Het personeel spreekt zeer goed Engels.

De kamer was ruim en schoon. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

Hotel ligt op loopafstand van de binnenstad en metro/tram en bus halte.

Naast het hotel bevindt zich een supermarkt, deze is geopend van 07:40 tot 19:30.

Wel waren er enkele minpunten:
- Twee (kleine) dekbedden.
- Geen koffie/thee mogelijkheden op de kamer. (Dit kan wel kosteloos bij de receptie besteld worden)
- Afzuigsysteem in de badkamer kan niet uit, dit maakt enorm veel herrie. Start 's ochtends rond 08:00 uur op en gaat pas om 22:00 uur uit.
- Afzuigsysteem op de gang blijft dag en nacht aan en maakt een hoog zoemend geluid.
- Gordijnen sluiten niet goed, hierdoor komt er 's ochtends een hoop licht binnen.
- Geen losse zeepjes/handzeep enz. wel een grote flacon met zeep aan de muur.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager van Hotel Stefanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Dear guest,

thank you for your detailled review, giving us important information. We noticed your remarks and are glad to inform you that we already passed them to our technical department in order to check the airing. Soap pieces are also available and can be requested at the reception! Do not hesitate to contact us directly during your stay for any support or information needed, in order to enable us to quickly react. We will be pleased to help you.

Thank you for your nice compliments for the entire team, the breakfast buffet and the hotel location. We will continue doing our best to offer all our guests a memorable stay with us.

Wishing you a nice winter, we remain,

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Stefanie is een centraal gelegen hotel ( een 10-15 minuten prettige wandeling naar het centrum ). Met luxe ingerichte zalen en kamers, een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Men krijgt op verzoek zelfs gebakken spiegelei met bacon. Het restaurant is ook prima voor het diner met een kleine maar gevarieerde menukaart. Alles wat uit de keuken komt is van goede kwaliteit. De bediening is deskundig en zeer vriendelijk. Aan de receptie staan ter zake kundige mensen die graag bereid zijn om goede adviezen te geven. Het hele hotel staat vol met bezienswaardigheden en er hangen overal schilderijen. Dit zorgt mede voor een aangename sfeer. Wij hebben in januari een kleine week in dit hotel gelogeerd en kunnen het aan iedereen aanraden.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager van Hotel Stefanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Sehr geehrte Doriens5,

wir danken Ihnen sehr für Ihre ausführliche Bewertung und Ihre Komplimente. Es freut uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns verbracht haben und wir wünschen Ihnen, auf diesem Wege, einen wunderbaren Winter.

Beste Grüße aus Wien

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Mariahilf
Hotel Kaiserhof Wien
nr. 3 van 359 in Wenen
1.925 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Stefanie geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Stefanie

Adres: Taborstrasse 12, Wenen 1020, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Leopoldstadt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 16 familiehotel in Wenen
Nr. 18 luxe hotel in Wenen
Nr. 18 eco-hotel in Wenen
Nr. 33 zakenhotel in Wenen
Nr. 39 romantisch hotel in Wenen
Prijsklasse: € 79 - € 196 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Stefanie 4*
Aantal kamers: 120
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Stefanie met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Stefanie Hotel Vienna
Hotel Stefanie Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?