Boek nu, betaal bij aankomst
  • Fitnesscentrum
Hotel Das Tigra(Wenen)
  • Roomservice
  • Roomservice
Ibis Styles Wien City(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Austria Trend Parkhotel Schoenbrunn Vienna(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
7 maart 2017 beoordeeld

Het hotel ligt zeer centraal op enkele minuten lopen van het Metrostation. Er is een ruime receptie. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was uitstekend met een ruim assortiment van allerlei soorten voedsel.

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonViennaPlaza, Guest Services van Hilton Vienna Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2017

Dear Reginald G,

thank you for reviewing Hilton Vienna Plaza and for sharing your positive feedback. We´re looking forward to welcome you back in the future.

22 november 2016 beoordeeld

Bus opera en de winkelstraten ontzettend vriendelijke dag portier
De zaterdag avond in de bar was de bar dame behoorlijk gestresste
Serveerster en kon niet met druk overweg ,maar verder enorm genieten

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonViennaPlaza, Guest Services van Hilton Vienna Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2016

Dear asB9759XR,

18 juni 2016 beoordeeld

Na de recente renovatie ogen de kamers en het interieur van dit hotel weer als nieuw. Aanrader aan de rand van het centrum van Wenen, op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Boek een Plaza-room, die zijn lekker ruim!

Verbleef: juni 2016
HiltonViennaPlaza, Guest Services van Hilton Vienna Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2016

Dear Tim641,

9 december 2015 beoordeeld

Super leuk hotel, ideaal gelegen voor het verkennen van de stad, personeel mega attend. Op de ochtend van 6/12 zelf een chocolade sterklaas voor de deur, heel attend. Er waren geen badjassen op de kamer, maar na simpele vraag werden deze gelijk op de kamer afgeleverd.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
6 oktober 2015 beoordeeld

We waren hier voor 3 nachten en hadden een fantastische tijd. Het hotel is schoon, het personeel is jong maar kundig en vriendelijk. We hadden kaarten gereserveerd voor een balletvoorstelling en die lagen klaar voor ons zodat we die niet zelf hoefde af te halen. Ook had ik een koets besteld om naar de ballet voorstelling te gaan en ook die stond voor de deur. We hadden een upgrade maar die zou ik persoonlijk een volgende keer niet meer maken. Verder is Wenen centrum vanuit het hotel makkelijk te bereiken, te voet of met het openbaar vervoer wat heel efficiënt werkt.

Kortom een tophotel met uitstekende service, wil je van te voren al iets regelen dan helpen ze je graag via mail. Ik raad dit hotel dan ook zeker aan!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner