“Perfect stay at Penta Hotel Vienna”
Beoordeling van pentahotel Vienna

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
pentahotel Vienna
Beoordeeld als nr. 59 van 359 hotels in Wenen
8 december 2017 beoordeeld

Een echte aanrader, als je een zeer comfortabel hotel zoekt met een buitengewoon ontspannen sfeer. Net buiten de dukte van het centrum, maar toch snel en makkelijk bereikbaar door gunstige ligging ten opzicht van metro en bus. Wij hadden een zeer ruime kamer met balkon, moderne en schone faciliteiten en fantastische bedden. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, heel "huizelijk " met veel plaats om lekker te relaxen in de lounche/bar . Uitgebreid ontbijt en ook een uitstekende keuken voor lunch en diner. Wij komen zeker terug, home away from home!

Kamertip: vijfde verdieping, groot balkon
  • Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Lucas G, Front Office Manager van pentahotel Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Dear Nelleke,

thank you very much for taking time to review us on TripAdvisor.
It is awesome to read that you enjoyed your stay very much!
I will definitely share your words with my team, this positive feedback is always a good motivation!
It is a pleasure to host such satisfied and happy guests as you are! Many thanks therefore!

Best regards from Penta Vienna,
Jasmin Li
Guest Service Supervisor

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met ruime kamers. Tevens is er de mogelijkheid te ontbijten, lunchen en dineren in het hotel. Mocht je een borreltje willen drinken gedurende de dag is dit ook mogelijk in het lounge gedeelte van het hotel.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
14 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen receptie alles gebeurt hier aan de bar leuk concept
Ontbijt was heel lekker
Alles er op en er aan
Overal zetels lage tafeltjes waar je in kan hangen zoals
Vriendelijk personeel
Kamers basic maar netjes
Leuk verblijf gehad

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk hotel net iets buiten het centrum met alle bezienswaardigheden. Kamers zijn schoon met alles erop en eraan. Voordeel vonden wij dat er de mogelijkheid is een HDMI-kabel aan te sluiten op de TV, zo konden we een filmpje vanaf de iPad kijken.
De WiFi liet te wensen over, op de kamer was dat niet erg snel.

Ontbijt was uitgebreid, ruime keus.
De afstand naar het centrum met bezienswaardigheden ligt op ongeveer 20 minuten lopen. De metro is op ongeveer 5 minuten lopen van het hotel verwijderd en brengt je rechtstreeks in 5 minuten naar het centrum. Ideaal! Neem je dezelfde lijn de andere kant op, dan zit je in een kleine 10 minuten bij slot Schönbrunn.

De bar van het hotel ziet er erg gezellig uit maar veel mensen hebben we er niet gezien, dat is wel jammer. Er toch wel even wat tijd doorgebracht voor een biertje en (gratis) poolbiljart. Prima hotel dus!

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
8 oktober 2016 beoordeeld

Als je binnen komt ziet het er erg gezellig uit. Er is een leuke bar met verschillende zitjes en lounge banken en stoelen. Het bar personeel is relaxed en erg vriendelijk. Inchecken moet ook aan de bar, en het lijkt er op dat dit ook door hetzelfde personeel gedaan moet worden. Dat is onhandig want hierdoor duurt het erg lang.
De kamer en de badkamer zijn klein en eenvoudig ingericht maar wel schoon. Het ontbijtbuffet is prima, maar er hangt een waarschuwingsbord in de lift dat het rond bepaalde tijden ze druk bij het buffet kan zijn dat je moet wachten. Niet erg handig.

Kamertip: Het was erg warm op de kamer, maar gelukkig kon het raam open voor wat frisse lucht. Zet op tijd die ...
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
Lucas G, Operations Supervisor van pentahotel Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear LuckyLuke040,

thank you very much for publishing your feedback about our hotel and we also thank you for your helpful note about the service quality.
We hope that we may welcome you soon again in our pentahotels Vienna.
Best regards from Vienna

16 februari 2016 beoordeeld

Dit hotel is extreem goed geschikt voor een stedentrip. Je komt binnen in een soort van loungebar waar je in moet checken aan de bar. Dat is wel een beetje apart maar het heeft wel zijn charme. De kamer was super! We hadden een kingsize bed en verder was er niks op aan te merken. Het eten in het restaurant is ook bijzonder goed. Zowel het ontbijt als het diner is bijzonder uitgebreid. Waarom ik het hotel geen 5 sterren geef is omdat de wifi heel heel heel erg lanzaam is. Verder was ons verblijf perfect!

Kamertip: Neem de Viennapass dat helpt je in je verblijf in Wenen.
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
12 november 2013 beoordeeld

Wij hadden hier een zeer aangenaam verblijf.
Erg gezellige trendy lounge en bar met pooltafel, lekkere burgers in het restaurant, goed ontbijt met schuimwijn.
Wel meer geschikt voor jonge mensen en voor stedentrippers.

• Verbleef: November, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Margareten
Hotel Schani Wien
nr. 38 van 359 in Wenen
772 beoordelingen
Prijzen weergeven

In pentahotel Vienna geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over pentahotel Vienna

Adres: Margaretenstrasse 92 | 1050 Vienna, Wenen 1050, Oostenrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Margareten
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 29 familiehotel in Wenen
Nr. 36 zakenhotel in Wenen
Nr. 43 luxe hotel in Wenen
Nr. 51 romantisch hotel in Wenen
Prijsklasse: € 56 - € 156 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — pentahotel Vienna 4*
Aantal kamers: 117
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij pentahotel Vienna met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pentahotel Vienna Hotel Vienna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?